تخفیفان نونوار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

وبسایت تخفیف گروهی تخفیفان را میتوان یکی بهترین ها در زمینه تجارت الکترونیک ایران دانست که به نظر میرسد پس از گذشت  ۴ سال فعالیت گسترده خود در این زمینه تصمیم به خانه تکانی گرفته است. اگر شما هم یکی از کاربران تخفیفان بوده باشید مسلما با UI جدید این سایت برقراری ارتباط بهتری خواهید داشت. نکته جالب اطلاع‌رسانی این بروزآوری در یک تایم‌لاین جالب است که روند راه‌اندازی و توسعه تخفیفان را به‌خوبی نشان می‌دهد.

تخفیفان نیز همانند هر برند دیگری از جذب مخاطب سیری ناپذیر است و این بار با قرار دادن محصول جدید شرکت Apple به نام Apple Watch برای یک قرعه کشی تلاش در معرفی بیشتر خود و جذب مخاطب در بازار آنلاین ایران دارد.

تخفیفان بدون شک یکی از موفق‌ترین برندهای اینترنتی ایران است، یکی از اولین‌ها که همچنان جزء بهترین‌هاست، ایجاد “حس خوب هیجان” هدفی است مؤسس این سامانه خرید و تخفیف گروهی، یعنی سرکار خانم نازنین دانشور برای تخفیفان در نظر گرفته است. حالا تخفیفان با نشان تجاری و هویت بصری جدید که الهام گرفته از یک هدهد زیباست، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


به‌احتمال خیلی زیاد سایر رقبا و سامانه‌های تخفیف گروهی که در این بین میتوان به نت برگ اشاره داشت به تکاپو خواهند افتاد و نسبت به امکانات و پیشرفته تخفیفان، دستی به سر و روی خدمات و سرویس‌دهی خود خواهند کشید.

اگر شما هم در ذهن خود مصمم به راه اندازی کسب و کاری شبیه به تخفیفان است برانداز کردن آمار ارائه شده توسط این وبسایت و رصد کردن این استارتاپ موفق در این سالها میتواند کمک شایانی به شما کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *