سفر به کیش با کیش سفری

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

سفر و گردشگری این روزها به عنوان یک نیاز عاطفی برای همگان در برنامه زندگی مهم و حیاتی گشته است، از طرفی برنامه ریزی و شناخت مقصد سفر دغدغه اصلی سفر.

نبود اطلاعات مناسب، مطمئن و جامع بسیاری از بهترین مقاصد توریستی در ایران را تحت الشعاع قرار داده و از لیست سفرخارج می کند.

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم، شهر زیر زمینی کاریز، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند. پلاژهای بانوان و آقایان، امکانات سوارکاری، پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری، کارتینگ، باگی، غواصی، جت‌اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر امکانات گردشگری جزیره کیش است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری منطقه می‌توان به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابانها و جاده‌های کیش و همچنین وجود بزرگترین پرچم ایران در این جزیره اشاره کرد.


با وجود جاذبه های گوناگون در یک تحقیق میدانی مشخص شد که هنوز ۷۰ درصد مردم ایران از کیش بازدید نکرده اند. ما در کیش سفری بر آن شدیم تا با جمع آوری اطلاعات جامع و کامل در خصوص جزیره کیش آشنایی کاملی به علاقه مندان این جزیره زیبا بدهیم تا راهی باشیم برای سفرهای بیشتر به این سرزمین رویایی. کیش سفری سعی دارد علاوه بر ارائه اطلاعات جامع سفر به کیش، به زودی با امکانی که در سایت فراهم می کند برنامه ریزی برای سفر به کیش را آسانتر و ارزانتر نماید.

در این راه شما می توانید با ثبت نظرات خود در سایت کیش سفری ما را همراهی نمایید…

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *