در کنفرانس یک‌روزه «بازاریابی دیجیتال» چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

بیش از یک صد مدیر کسب و کارهای کوچک و بزرگ کشور، روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه، با حضور در کنفرانس یک روزه «بازاریابی دیجیتال» و در طی سخنرانی ۱۰ کارشناس این حوزه، با مفاهیم کاربردی راه اندازی کمپین های بازاریابی اینترنتی آشنا شدند.

مباحث این کنفرانس که در سالن آمفی تاتر انستیتو نفت دانشکده تهران برگزار شد در ۷ بخش اصلی تقسیم بندی شده بود که در هر بخش کارشناسان فعال در آن حوزه، به ارائه آموزش های کاربردی و معرفی الگوهای های موفق پرداختند.

در بخش اول این کنفرانس، شایان شلیله، بنیانگذار شبکه تبلیغات (Anetwork)؛ به معرفی زیرساخت های طراحی و اجرای کمپین های موفق بازاریابی آنلاین پرداخت و موفقیت در این برنامه ها را در سه بخش استراتژی، برنامه ریزی و اجرا (Strategy, Planning, Action) تشریح کرد.


MANI4575

در بخش دوم مجید کثیری؛ به مبحث بازاریابی محتوایی یا Content Marketing پرداخت و اصول انتخاب استراتژی های تولید محتوا، استفاده از SEO و برنامه تولید محتوا از طریق تقویم رسانه را مطرح کرد.

حسین موسوی، مدیر ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات؛ در بخش سوم این کنفرانس، به انواع روش های تبلیغات اینترنتی همچون تبلیغات ثابت و مبتنی بر کلیک پرداخت و امتیازات و نقاط ضعف هریک را برشمرد.

این کنفرانس در بخش چهارم خود به مبحث طراحی بنرهای تبلیغاتی و صفحات فرود پرداخت که این بخش توسط پویان وحیدی ارائه شد. در ادامه نیز مباحث بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی توسط رامین جابری و نیکی آقایی؛ آنالیز و تحلیل میزان اثرگذاری کمپین ها توسط فرید اسدی و تست کاربردی پذیری طراحی توسط خانم ها ندا گلشن و غزل شیشوانی تشریح شدند.
بخش پایانی این برنامه نیز به موضوع اصول طراحی کمپین های اینترنتی اختصاص داشت که این بخش توسط محمد عربگری و نیما مبارکی ارائه شد و وی در طی سخنان خود به جمع بندی مباحث ارائه شده و روش های به کارگیری آنها در طی یک برنامه جامع پرداخت.

MANI4722 MANI4982

کنفرانس یک روزه بازاریابی دیجیتال (DMC2015)، از ساعت ۹ صبح و با صرف صبحانه گروهی شرکت کنندگان آغاز و در ساعت ۱۸ خاتمه یافت و علاقه‌مندان برای دانلود اسلایدهای ارائه شده در آن می توانند به این نشانی مراجعه نمایند.

digitalmarketingconferance

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *