چاپچی‌ها بازگشتند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳

سرویس چاپ آنلاین طرح‌های دلخواه با ابتکار ارائه پیش‌نمایش سه‌بعدی با عنوان چاپچی در تاریخ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۳ به وب فارسی بازگشت. چاپچی دارای نماد اعتماد الکترونیکی ۲ ستاره و تنها سرویس چاپ آنلاین با گواهی معتبر SSL می‌باشد.

شروع کار وب‌سایت چاپچی را می‌توان به سال ۱۳۸۹ با ارائه اولین سرویس ایرانی چاپ طرح دلخواه بر روی تیشرت نسبت داد. در آن زمان آقای مرتضی قهرمانیان با این ایده‎ی ناب و اجرای بسیار قوی و برگزاری نمایشگاه‌هایی متعدد در قالب برند “چاپچی و یقه گردها” توانست در مدت کوتاهی نام چاپچی را جهت چاپ طرح دلخواه بر سر زبان‌ها بیندازد. این امر باعث گردید که در همان سال، چاپچی کاندید برترین وب‌سایت فروشگاه اینترنتی در کنار نامدارانی همچون دیجی‌کالا گردد. اما پس از گذشت ماه‌ها فعالیت و سرویس‌دهی به هزاران مشتری در سراسر ایران، سرانجام غیرفعال گردید.

هم اکنون چاپچی با مدیریت جدید آقای بهنام توکلی، عزم و پشتیبانی‌ای قوی و مجددا با ارائه ایده‌ای نوآورانه در تاریخ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۳ به وب فارسی باز می‌گردد. چاپچی اولین و تنها سرویس اینترنتی چاپ طرح دلخواه با ارائه پیش نمایش آنلاین ۳ بعدی محصولات در ایران می‌باشد.