ترشی‌‌فروشی آنلاین، استارتاپ خیریه‌ی بومی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳

نیما افشارنادری: همه ما قصه خانمی را که پشت ماشین شیشه‌های ترشی می‌گذاشت و بعدها کسب و کارش گرفت را سراغ داریم، حالا ماجرای مشابهی در وب فارسی تکرار می‌شود.

هستیا نام سایتی است که ترشی‌ها را با طعمی که بخواهید آماده و ارسال می‌کند. به نوشته این سایت که ۱۱ قلم کالا را عرضه کرده، خانم معروف بانوی پرتلاشی است که با کمک خانواده‌اش، سفره‌ی شما را رنگین می‌کند. وقتی یک مادر بالای سر آشپزخانه باشد نگرانی‌ای برای سلامت خوردنی‌ها نیست.

مجموعه‌ای گرد هم آمده‌اند تا با این وب‌سایت بانویی را کارآفرین کنند. تجربه‌ای تازه و جالب که نمونه موفق شاخصی از آن تا این لحظه در میان ما یافت نشده بود. در زمانه‌ای که همه مشغول کپی برداری از الگوهای موفق خارجی و بازسازی آن‌ها برای مشتری داخلی هستیم، فروش ترشی می‌تواند در صورتی که استراتژی فروش مناسبی پشت آن باشد اتفاقی تازه به شمار آید.


حمایتی که در ۴۸ ساعت اول از این سایت شده است، بیانگر پتانسیل بالای حرکاتی این چنین است. مرور این تجربه، در هر صورت به پخته شدن فعالیت‌های استارتاپی ایرانی خواهد انجامید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *