برگزاری استارتاپ ویکند مرودشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

این رویداد با همکاری واحد پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، شرکت ونداد پارس، کانون کارآفرینی ایران ، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مرکز رشد واحدهای فناور و شرکتهای دانش‌بنیان برگزار خواهد شد. استارتاپ ویکند یک رویداد هیجان‌انگیز آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گردهم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

شهر مرودشت از تاریخ بیست چهارم  تا بیست ششم اردیبهشت ماه امسال میزبان استارتاپ ویکند خواهد بود. این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت آغاز و تا ساعت ۹ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

برگزار کنندگان این رویداد برای اولین بار در ایران، سرویس رفت و آمد و هم‌چنین اسکان برای کلیه شرکت‌کنندگان و مربیان را به طور رایگان فراهم کرده‌اند تا شما بدون هیچ مشکلی به ایده خود فکر کنید و آن را طی این سه رو عملیاتی کنید، پس فرصت را از دست ندهید اگر شما هم یکی از کسانی بودید که دوست داشتید در این رویداد شرکت کنید ولی به دلیل دوری مسیر و اسکان نظرتان عوض شده بود، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از اسکان و دوری مسیر در این رویداد جهانی و در شهر تاریخی مرودشت ثبت نام کنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *