گزارش مراسم سالگرد برند فینال

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

مهران بهنام، مدیرعامل شرکت هفت سین، در این مراسم که جمعه شب، ۱۹ اردیبهشت ماه در رستوران آپادانا، واقع در خیابان خرمهشر برگزار شد، طی سخنانی گفت: تغییر بازار از حقیقی به مجازی تحول تازه‌ای است که در آن ذینفعان ما مشتریانی هستند که حتی دولت را هم شامل می‌شود. وی افزود: ما هنوز در آن حس رضایتی که مشتری باید به طور کامل از ما دریافت کند ضعف داریم و باید در این حوزه تلاش کنیم تا این موضوعات برطرف شود. چون در بازار الکترونیک که ما تلاش داریم آن را بسازیم، با خلق آرامش خاطر از خرید، می‌توان استاندارد زندگی مردم را بالا برد. بهنام تصریح کرد: مدیریت این بازار یکی از سخت‌ترین کارهاست، از لجستیک (که در کشور یک موضوع جدید و بسیار سخت است) گرفته تا تجارت آنلاین. چون در کشور ما متاسفانه نیمی از افراد هنوز اینترنت را قبول ندارند چه رسد به پذیرش تجارت الکترونیک.

مدیر عامل هفت سین با اشاره به این که امسال بودجه‌ای برای کمپین تبلیغاتی شرکت هفت سین تصویب شده است، گفت: این نوید را می‌دهم که از جام جهانی امسال به بعد، دیگر کسی در کشور نخواهد بود که فینال را نشناسد. در ادامه این مراسم، مهدی میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران نیز گفت: برای صنف ما ثبت فروشگاه‌های مجازی توسط مدیران این فروشگاه‌ها افتخاری بزرگ است. چرا که فروشگاه‌های مجازی مانند هایپرمارکت فینال از معدود شرکت‌هایی هستند که توانسته‌اند شرکت خود را در اتحادیه ثبت کنند. وی با اشاره به این که در خصوص ایجاد فروشگا‌ه‌های مجازی در ایران مخالفت‌های زیادی وجود داشت، گفت: مدیران فروشگاه‌های مجازی ثبت شده مانند فینال برای رفع این مخالفت‌ها زحمات زیادی کشیدند و در پایان توانستند با تلاش خود کاری کنند که ما هم بتوانیم در صنعت آی تی سر بلند کنیم و پرتوان ظاهر شویم.

هم‌چنین سروش ایوبی، مدیر برنامه ریزی و توسعه استراتژیک هفت سین در سخنانی گفت: به زودی دامنه افرادی که هفت سین و فینال را می‌شناسند گسترده‌تر می‌شود و مسوولیت ما جدی‌تر و بیش‌تر از گذشته خواهد شد. علی کاشانی مدیرمالی شرکت هفت سین هم گفت: نتیجه سود و زیان شرکت تنها بستگی به دلسوزی، عشق و تلاش تک تک کارکنان دارد. مهرداد بهنام قائم مقام شرکت هفت سین نیز گفت: بر روی ما فشار زیادی از قبیل مواجهه با مسایل دارایی، بیمه و ارگان‌های مختلف و مرتفع کردن مشکلات وجود دارد که تنها هدف‌هایی مثل ایجاد اشتغال و نان آوری، ما را دلگرم می کند و اگر این تلاش بی وقفه نباشد این‌ها میسر نمی‌شود و اگر عشق به کار نباشد صرف کارمند بودن جواب نمی‌دهد.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *