تراوین بهترین سایت سرگرمی وب ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹

وبنا – صادق جم – تراوین (Travian) یکی از معروف‌ترین سرگرمی‌های استراتژیک دنیاست. در این بازی شما به عنوان رئیس یک دهکده می‌کوشید تا جامعه موفقی را بنا نهید. حالا به لطف travian.ir شما می‌توانید دهکده‌تان را بصورت آن‌لاین، بر روی سرورهای این سایت و در کنار دیگران بنا نهید تا بدین ترتیب لذت این بازی را چند برابر کنید.

در هنگام ثبت نام شما قادر به انتخاب یک نژاد از میان سه نژاد موجود در تراوین یعنی گول‌ها، توتن‌ها و رومی‌ها می‌باشید. هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و یا معایبی است که در این صفحه بطور مفصل بیان شده‌اند. در این بازی شما بایستی پایگاه‌های اقتصادی خوبی بدست آورید. برای این کار باید منابع و معادن دهکده‌تان را تقویت نمائید. در این راهنما ساختمان‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند را می‌توانید ببینید. همچنین بخش «آموختار تراوین» بصورت گام به گام شما را با مقدمات بازی و راهکارهایی که بایستی برای ساختن یک اجتماع موفق بکار گیرید، آشنا می‌سازد.

تیم مدیریتی تراوین، از سیستمی فرا سرگرمی برای مدیریت این بازی آن‌لاین بهره می‌برد. این گروه می‌کوشد تا با نظارت‌های مداوم و اصولی خود تا آن‌جا که ممکن است محیط تراوین را واقعی‌تر، جذاب‌تر و کم تخلف‌تر بسازد، تا این سرگرمی آن‌لاین، برای‌تان پر از لذت باشد.

جا دارد تا به همه اهالی سرزمین تراوین بابت دریافت نشان «بهترین سایت سرگرمی» در سومین جشنواره وب ایران تبریک و شادباش عرض کنم. امید دارم که با حضور بیشتر علاقمندان به بازی‌های استراتژیک آن‌لاین و تلاش‌شان برای بهبود سرزمین تراوین، روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این سایت باشیم.

این مطلب از مجموعه نوشته های صادق جم در خصوص سایت های برتر در سومین جشنواره وب سایت های ایران است که برای بلاگ نوشت نوشته شده است.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران
 

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *