همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی در تهران برگزار میشود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۲

 

در این همایش که به همت شرکت کاسپید و شرکت عصر قلم در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود، ماروین لیائو تازه‌ترین دیدگاه‌های بازاریابی روی وب را با حاضرین در همایش مطرح خواهد کرد.

حمید سپیدنام، مدیر عامل شرکت کاسپید، برگزارکننده این همایش که خود یکی از سخنرانان این همایش هم هست، درباره این همایش گفت: هدف این کنفرانس که ٨٠٠ نفر از مدیران ارشد، صاحبان صنایع و مدیران کسب‌وکارهای بزرگ شرکت خواهند داشت، توسعه صادرات، ترویج برندینگ از طریق اینترنت، فرهنگ‌سازی و افزایش فروش آنلاین خواهد بود.


به گفته وی، هیئت علمی و سخنرانان این همایش را دکتر علی اکبر جلالی، دکتر شهریار، شفیعی، دکتر محمود محمدیان، دکتر جمشید عدالتیان و دکتر قدرت سپیدنام تشکیل می‌دهند.

یکی دیگر از اصلی‌ترین سخنرانان این همایش نیز «میکل دمیب اسونسن» از دانمارک است که سابقه حضور در کنفرانسهای SES را دارد.

همچنین، دو تن دیگر از سخنرانان این همایش، وس بن دن بلد (Bas van den Beld)، برنده بهترین سرچ‌بلاگ اروپا و کریستین مار هاکسون (Kristjan Mar Hauksson)، مشاور بینگ (تبلیغات مایکروسافت) و DELL و بریتیش ایرویز هستند.

گفتنی است که شرکتهای بزرگی چون قطر ایرویز، آژانس تبلیغاتی بادکوبه، شهروند، گالری علاقبند، شرکت مبنا مدیران میعاد، شرکت تراست، شرکت سرمایه گذاری سراتجارت خاورمیانه، شرکت پتونیا، هفته نامه عصر ارتباط، روزنامه خراسان، شرکت هلدینگ بیزینس گلدن وی، فرش وزرا، مجتمع فنی تهران (نمایندگی استان البرز)، فاوا گستر شریف و روزنامه اقتصادی آسیا از اسپانسرهای این کنفرانس هستند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس به سایت  www.ebconference.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *