کسب و کار آنلاین ، قدم ششم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۲

 

رنگی رنگی – این قدم تو ژانر وحشت طراحی شده. برای راه‌انداختن یه کسب و کار آنلاین تا اینجا اومدیم که سایت‌مون رو هم هوا کردیم. لابد الان که خسته و کوفته از ۵ تا قدم اول دارید این مطلب رو می‌خونید انتظار یه قدم بزرگ و امیدبخش بر دارید که بهتون بگه: هی رفیق! بدو پارو بیار این پولا رو از اینجا پارو کن.

خب! واقعیت کار یه ذره بی‌رحم‌تر از این کتابای “چگونه در جیک ثانیه میلیاردر شویم” و … است. آمارها نشون می‌دن که احتمال موفقت تو یک کار جدید فقط ۵ درصده. تازه تو کسب و کار آنلاین این درصد باز هم پایین‌تر میاد. البته خیلی خوبه که شما هم جزو اون ۵ درصد باشید، اما هر جور که حساب کنیم باز ۹۵ درصد از کاسبای تازه‌کار قراره شکست بخورن و از کجا معلوم شما یکی از اونا نباشید؟ پس محکم باشید و از شکست نترسید. اون مصاحبه‌ها و بیوگرافی آدمای موفقی که قبلا خوندید متعلق به همون اقلیت ۵ درصدیه و کسی داستان شکست۹۵ درصد بقیه رو ننوشته. این جمعیت بزرگ بعد از یه شکست دوباره شروع کردن و شاید تو کار دوم یا دهم‌شون به چیزی که می‌خواستن رسیدن.


پس به کار اولی که راه می‌ندازید خیلی امید نبندید، اما همه قدم‌ها رو تا جایی که می‌تونید دقیق و حساب شده بردارید، چون قراره اگر هم شکستی اتفاق افتاد دوباره بلند شیم و همین مسیر رو بریم. چند قدم کوچیکی که تا اینجا برداشتیم خیلی مهم هستن و ما راه خیلی طولانی تا بحث شیرین پارو و پول پیش رومون داریم.

راه‌اندازی یه کار، اونم یه کار آنلاین عین یه پازل هزار تیکه است. هر بار که از تلاش و شکست خسته شدید به خودتون یادآوری کنید که این شکست‌ها هم قطعه‌های کلیدی از پازل بزرگ و زیبای شماست. با کوچیک ترین قدم شروع کنین و بدونین موفقیت شما از یک عالمه قدم کوچیک پی در پی و مرتبط به هم شکل می گیره.

 

کسب و کار آنلاین ، قسمت اول را اینجا بخونید.

کسب و کار آنلاین ، قسمت دوم را اینجا بخونید.

کسب و کار آنلاین ، قسمت سوم را اینجا بخونید.

کسب و کار آنلاین ، قسمت چهارم را اینجا بخونید.

کسب و کار آنلاین ، قسمت پنجم را اینجا بخونید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *