فراخوان سایتها و نرم افزارها برای حضور در رقابتهای بین المللی WSA

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۱

مهندس ریاضی ادامه داد: جشنواره جهانی زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود که در دوره‌های قبل چندین اثر علمی و محتوایی از ایران به جهانیان معرفی شده که برخی توانسته‌اند در میان آثار برتر جهان نیز قرار گیرند. این رقابتها در صورت حضور با پشتوانه موجب شناخت بهتر دنیا از توانمندی‌های کشور و به دنبال آن افزایش صادرات رایانه‌ای و موفقیت بیشتر شرکت‌ها و متخصصان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.
 
مهندس ریاضی اظهار داشت: جشنواره جهانی دارای هشت شاخه است که شامل دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک، محصولات فرهنگی الکترونیک، سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت الکترونیک، ارایه الکترونیکی علوم و زیرساخت‌های الکترونیکی است. همچنین در بخش داخلی دو شاخه پورتالهای خدمات و اطلاع رسانی دولتی و عمومی و دستاوردهای رایانه‌ای دانشجویی شاخه‌های نهم و دهم را تشکیل می‌دهند.
 
وی همچنین ضمن اعلام آغاز پذیرش حامیان این دوره از رقابتها، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شورای عالی فناوری اطلاعات، شورای عالی اطلاع رسانی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان همراهان و حامیان دولتی ادوار گذشته این رقابتها قدردانی کرد.
 
ریاضی در پایان ضمن دعوت از تمام تولید کنندگان و صاحبان آثار رایانه ای و اینترنتی جهت حضور در این رقابتها اظهار امیدواری کرد که پنجمین حضور ایران در رقابتهای جهانی UN WSIS Award با موفقیت گسترده دستاوردهای رایانه‌ای کشور همراه باشد.
 
گفتنی است برای حضور در مرحله مقدماتی این دوره رقابتهای بین المللی، اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند با دریافت فرم از سایت www.IranWSA.com و مطالعه شرایط شرکت در این رقابتها حداکثر تا ۲۲/۰۱/۱۳۹۲ اقدام فرمایند. همچنین تلفن ۶۶۹۴۸۴۸۰ به امر مشاوره ارسال کنندگان آثار اختصاص داده شده است.
 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *