میهن میل و دلایل استفاده از ایمیل ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰

وبنا – این روز ها کمتر کسی است که وارد اینترنت بشود ولی ایمیل نداشته باشد. حال پرسش اینجاست که ایمیل کابران ایران هم باید جهانی باشد یا ایرانی. آقای امیر عصاران مدیر فنی سرویس دهنده میهن میل به پرسش ما در این خصوص پاسخ می دهند.

وبنا: ا وجود اینکه ایمیل های یاهو و جی میلی وجود دارند، چه نیازی به سرویس دهنده های داخلی است؟

میهن میل: معمولا کاربرانی که تازه وارد فضای وب شده اند کار کردن با سرویس های میل خارجی‌ نظیر جی‌میل و یاهو برایشان سخت است و با مشکل مواجه میشوند . همچنین کاربرانی هم که از این سرویس‌ها استفاده میکنند به خاطر اینکه راهنما و پشتیبانی‌ فارسی وجود ندارد نمی‌تواند از تمامی‌ امکاناتی که سرویس‌های میل در اختیارشان قرار میدهند استفاده نمایند. همچنین سرور‌های میهنمیل داخل ایران می‌باشد و همین امر باعث میشود که صورت سایت برای کاربران ایرانی‌ حداقل ۴ برابر سرویس دهند‌های خارجی‌ باشد و موضوع دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که به دلیل اینکه اطلاعات داخل ایران ذخیره میشود ماسست و شرکتهای میتوانند به راحتی‌ از این سرویس استفاده کنند و به این اطمینان داشته باشند که اطلاعاتشان از کشور خارج نخواهد شد . از دیگر مزیت‌های که میهن میل نسبت به سرویس‌های خارجی‌ دارد می‌توان به: ایمیل مستعار ، قابلیت تعریف چند امضا ، فیلتر گذاری ساده ، تاریخ شمسی‌ ، فضای مجازی و مدیریت فایل‌ها و اشتراک گذاری اشاره کرد.

 

وبنا: سرویس شما در چه مدت زمانی و چه تعداد کاربر فعال دارد؟

میهن میل: میهن میل نخستین سامانه ایمیل رایگان فارسی در مرداد ماه ۱۳۸۸ پا به عرصه وجود گذشت . میهن میل در چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال به عنوانه شایسته تقدیر برگزیده گردید . همچنین در پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال توانست به عنوانه برترین سرویس دهنده پست الکترونیک فارسی مقام اول را از آن خود کند و تندیس زرین این جشنواره را دریافت نماید. در حال حاضر میهن میل ۴۰ هزار کاربر دارد.

 

برای مشاهده سایت این سرویس دهنده به آدرس mihanmail.com مراجعه کنید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *