سایت آی آر ساماندهی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۵

وبنا – سایت irsamandehi.com با هدف اعتراض محترمانه و رسمی به مصوبه ساماندهی وب سایت ها توسط یک کارشناس وب راه اندازی شده است که تمایلی به افشای نام خود ندارد. این و بسایت در آدرس http://www.irsamandehi.com به صورت سمبلیک به علت عدم ثبت نام در طرح ساماندهی فیلتر شده است اما مالک وب سایت با توجه به قدرت نامنتهایی سایبر و اینترنت به جرات و آشکار می گوید که هر چه دوست دارد می نویسد.
نویسنده تاکید دارد که این حرکت هیچگونه وجه سیاسی ندارد و اکیدا به این مطلب اشاره دارد. همچنین گهگاه وبلاگی به آدرس http://www.irsamandehi.blogspot.com به روز می شود که نقطه نظرات این کارشناس را مطرح می کند.
نویسنده این وب سایت و وبلاگ نقطه نظرات خود را به صورت شفاف و صریح مطرح ساخته است و معتقد است هر گونه برخورد غیر اصولی بخش دولتی چون فیلترینگ این آدرس ها فرار از حقایق و نشان دادن ضعف این طرح می باشد چرا که اگر بخش دولتی گمان می کند این طرح صحیح وکاربردی ست می بایست به دنبال پاسخی منطقی، رسمی و به صورت کتبی و یا در برابر خبرنگاران باشد.
همچنین وی معتقد است که این طرح در شرایط فعلی سیاسی و برون مرزی نه تنها به نفع ملت و حکومت ختم نمی شود یک آبرو ریزی ملی را نیز در داخل و خارج به همراه خواهد داشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *