رویداد داستان‌های دیجی‌کالا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

رویداد «لبخند به خانه می‌رسد» دیجی‌کالا با هدف ارایه آمارهایی از این کسب‌وکار و نیز روایتِ داستان مدیرانِ دیجی‌کالا در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا روایت ماندنش در ایران و تجربه فعالیتش در شرکت‌های استارتاپی و ورود به دیجی‌کالا را تعریف کرد.

او بیان کرد ما سعی داریم به کمک دیجی‌کالا برای آینده ایران امید بسازیم. طباطبایی تصریح کرد: «اولین بار در سال ۱۳۹۵ در بازداشتگاه آگاهی شاپور به این فکر کردم که چرا از ایران نرفتم. آن زمان یاد مادرم افتادم که می‌گفت اگر افرادی مثل تو از کشور بروند چه کسی می‌خواهد مملکت را درست کند.»


مدیرعامل دیجی‌کالا به فعالیت ۴۳۰ هزار فروشنده مارکت‌پلیس این فروشگاه آنلاین اشاره کرد که از طریق دیجی‌کالا نان سر سفره‌های‌شان می‌برند.

مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا

طباطبایی در انتهای صحبت‌هایش گفت: «در این سال‌ها همواره اعتقادم این بوده که امید بسازیم. دوست دارم روزی که فرزندم به سن تصمیم‌گیری رسید، به انتخاب خودش در ایران بماند.»

در ادامه این مراسم پنلی با اجرای منصور ضابطیان در مورد فعالیت‌های مسوولیت اجتماعی دیجی‌کالا برگزار شد. یکی از زنان کارآفرین در استان‌های ایران، در این پنل بیان کرد که با کمک دیجی‌کالا توانسته است کسب‌وکاری را راه بیاندازد که بیش از یک صد نفر در شهرشان مشغول به کار شده‌اند. مدیر «دیجی‌کالا مهر» در این پنل بیان کرد که دیجی‌کالا به جای اهدای پول در قالب مسوولیت اجتماعی، روی زیرساخت‌های این حوزه در مناطق مختلف کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

در بخش دیگری از مراسم کمال ریاضی، معاون منابع انسانی دیجی‌کالا داستان ورودش به دیجی‌کالا را تشریح کرد و گفت که دیجی‌کالا برای او همانند تیم رئال مادرید است و افراد مختلف در این شرکت، هر نوع کاری را انجام می‌دهند و شرح شغلی را برای خودشان تعریف می‌کنند. او بیان کرد که طی ۱۷ سال فعالیت دیجی‌کالا بیش از ۵۰ هزار نفر با این شرکت همکاری کرده‌اند و هم‌اکنون ۱۲ هزار نفر در دیجی‌کالا مشغول به کارند.

در ادامه مراسم شقایق محمدی، معاون حقوقی دیجی‌کالا به بیان چالش‌های روزمره حقوقی این شرکت پرداخت و گفت که چند سال پیش حکم جلب برادران محمدی به اشتباه برای آنها صادر شده است! او تصریح کرد که چالش‌های حقوقی دیجی‌کالا متفاوت از فضای حقوقی سنتی در کشور است.

در انتهای مراسم حمید و سعید محمدی، بنیانگذاران دیجی‌کالا به بیان داستان زندگی و آرزوهای‌شان تا تبدیل شدن دیجی‌کالا به شرکتی که امروز آن را می‌شناسیم، پرداختند.