انتشار ششمین پادکست از سری اول پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
در ششمین پادکست جشنواره وب و موبایل ایران شایان شلیله و میلاد احرامپوش به سراغ آرش برهمند و محمد دمیرچی رفتند. تا در خصوص موضوع های مربوط به رسانه و روابط عمومی با آرش و محمد صحبت کنند. از آرش و محمد سوال کردیم که اگر کسی بخواد وارد فضای رسانه و روابط عمومی بشه از کجا باید شروع کنه و نیاز به چه دانش و تخصصی داره.
آرش یکی از چهره های شناخته شده در حوزه وب و فناوری در ایران که چند سال گذشته رو در ماهنامه پیوست فعالیت رسانه ای میکنه محمد هم با سابقه طولانی در حوزه رسانه و خبرنگاری در حال حاضر مدیر روابط عمومی تریبون یکی از استارتاپ شناخته شده در زمینه خبر و رسانه است. آرش کار در روزنامه‌های فرهنگ آشتی، همشهری، ابرار اقتصادی و هفته نامه عصر ارتباط را تجربه کرده. پس از خروج از عصر ارتباط، آرش به دنبال راه اندازی یه کسب و کار جدید رفته و با کمک و راهنمایی بهرام اثنی‌عشری موسسه پرسش و ماهنامه پیوست شکل گرفته است.
محمد دمیرچی دوازدهمین نفری است که در سری پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران میخواهیم با او صحبت کنیم. محمد متولد ۱۳۷۲ هست و کارشناسی خودش رو در رشته  مشاوره گرفته و بعد کارشناسی ارشد رو در رشته روانشناسی عمومی ادامه داده محمد اولین کار رسمی خودش رو در زمینه رسانه در یک رسانه بومی در گرگان به نام «سرو» شروع کرد و مدت کوتاهی هم در تحریریه ضمیمه گلستان روزنامه همشهری فعالیت داشت پس از مهاجرت به تهران سردبیر پایگاه خبری وب سایتهای ایران شد محمد در ادامه کار حرفه ای خود بعد از «وبنا» به اسنپ تریپ رفته و وارد دنیای روابط عمومی شد در حال حاضر هم کارشناس ارشد روابط عمومی در استارتاپ تریبون یکی از شرکتهای گروه یکتانت است.
ششمین پادکست جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت مالی آژانس مسافرتی نیلگام تولید شده نیلگام مرجع تخصصی ویزا سفر و مهاجرت با ارائه تمامی خدمات در این حوزه و با تکیه بر دانش و تجربه تیم فنی خود آماده ارائه بهترین راه حل به متقاضیان محترم است.

اطلاعات بیشتر در مورد دیگر پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران

پادکست اول

پادکست دوم


پادکست سوم

پادکست چهارم

پادکست پنجم

 

از طریق کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران میتوانید این پادکست ها را ببینید و بشنوید.

آپارات : https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5800048

اپل پادکست: https://podcasts.apple.com/us/podcast