در آپدیت جدید رایچت امکاناتی به ربات پاسخگوی پشتیبانی رایچت اضافه شده است:
امکان تعریف سوال و پاسخ برای این ربات وجود دارد ربات بر حسب مواردی که برایش تعریف شده سوالات مشتریان را پاسخ می دهد و به آنها امکان پیگیری سفارش یا وضعیت پرداخت از طریق هدایت شدن به سمت صفحه مناسب یا مواردی مشابه با این را می دهد همچنین میتوانید سوالات متداول را در اختیار این ربات قرار دهید و وی بر اساس نیاز مشتری به مشتری پاسخ دهد. امکان اینکه شما یک فلو برای پاسخگویی به مشتری در ربات تعریف کنید وجود دارد و به شما کمک میکند مرحله به مرحله با سوالات مشتری جلو بروید و بر حسب نیاز وی پاسخ لازم را در اختیار او قرار دهید.