رویداد توسعه صادرات در راستای هدفمند کردن حضور دانش‌بنیان‌ها در بازارهای جهانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریات جمهوری، «رویداد توسعه صادرات» با هدف کاربردی کردن حضور دانش‌بنیان‌ها در بازارهای جهانی برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف حمایت از افراد و شرکت‌های مستعد برای ورود به بازار پروژه های برون سپاری شده بین‌المللی ۵ تا ۹ تیرماه توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

محور اصلی این رویداد آشنایی بیشتر با مفاهیم برون‌سپاری پروژه‌ها و نحوه‌ دریافت و شناخت فرهنگ بازار بین المللی و راهکارهای حل مشکلات ناشی از تحریم است و «فریلنسرها»، «افراد جویای مهارت در این حوزه» و « افراد دارای مهارت فنی در حوزه های فناوری اطلاعات و صنایع خلاق و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان مخاطبان اصلی» نیز مخاطبان اصلی آن هستند.


افراد و شرکت‌های مستعد ورود به بازار بین‌المللی تا ۴ تیرماه فرصت دارند در این رویداد ثبت‌نام کنند و از کد تخفیف ۸۰ درصدی هلدینگ گرین‌وب و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طی این چند سال، رویدادهای متعددی را با هدف توسعه صادرات و ایجاد بازار بین‌المللی برای محصولات دانش‌بنیان برگزار کرده است. رویداد توسعه صادرات نیز با نگاه به بازارهای جهانی در تلاش است تا ظرفیت‌های موجود صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را شناسایی کند و به این بازار پیوند زند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *