۱۰ روز از قطع خطوط تلفن دفتر کار مجازی «دفتر شما» می‌گذرد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

دفتر شما از قطع برخی از خطوط این دفتر کار مجازی طی ۱۰ روز گذشته خبر داده است.

به گفته مدیر عامل شرکت دانش بنیان «دفترشما» که ارائه دهنده خطوط مجازی به کسب و کارها است، بیش از ۱۰ روز است که برخی از خطوط این شرکت توسط نهادهای ذی‌ربط قطع شده و پیگیری‌های این شرکت برای رفع موانع مسدودی این شماره‌ها تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

علی دشتی در رابطه با قطعی این خطوط می‌گوید: «۱۰ روز است که خطوط سرشماره ۷ دفترشما توسط نهادهای بالادستی قطع شده‌ و با وجود پیگیری‌ها و رفع نیازمندی‌های رگولاتوری به علت تعلل و کندی روندهای اداری هنوز این خطوط وصل نشده و بیش از ۲۰۰ کسب و کار ایرانی همچنان با ضرر و زیان روبرو هستند. این خطوط مربوط به مخابرات است.»


آنطور که دشتی اعلام می‌کند دلیل این قطعی شروطی بوده که رگولاتوری در این زمینه در نظر گرفته است. مدیرعامل دفتر شما در این رابطه به می‌گوید: « مشخص شدن نام و هویت فرد دریافت کننده سرویس بر روی تلفن ثابت و همچنین ارائه گزارش تماس ها ورودی و خروجی در لحظه (CDR)، الزامات رگولاتوری است و می بایست توسط دفاترمجازی و از طریق شریک تجاری خود که شرکت های مخابراتی (FCP) هستند، تامین شوند. با وجود برطرف شدن این الزامات، ولی هنوز خطوط وصل نشده است.»

دشتی با گلایه از تعلل در وصل کردن خطوط می‌گوید: «متاسفانه فرایند وصل مجدد بسیار کند پیش می‌رود و عملاً متوقف است. با توجه به اینکه طی همکاری های فی مابین با شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات و دفاترکارمجازی، همه موارد و نیازمندی ها لازم تست شده و قابل بر طرف شدن است و نمونه عملی هم وجود دارد، نباید انجام کارهای اداری در بزرگترین شرکت مخابراتی ایران، این همه زمان ببرد.»

مدیر عامل دفترشما در رابطه با خسارت تعلل و عدم اتصالب خطوط می‌گوید: «ما هشت سال است که خدمات دفتر کار مجازی ارائه می‌کنیم و هزاران کسب و ایرانی از این شماره‌ها برای مدیریت تماس‌ها استفاده می‌کنند، در ایام کرونا استفاده از این خدمات امکان دورکاری را برای بسیاری از مشاغل فراهم کرده است. امیدوارم مسئولان متوجه حساسیت موضوع باشند چون بسیاری از این کسب و کار با قطع تلفن خود دچار ضرر و زیان فراوان می‌شوند و اینکه در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید این اتفاقات می‌افتد واقعا تاسف آور است.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *