با شعار تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال

چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند، با شعار«تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، چهارمین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، روز چهاردهم تیرماه افتتاح و با توجه به همه‌‌گیری بیماری کرونا، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارج نهادن به سلامتی علاقمندان و شرکت‌کنندگان، به‌صورت مجازی، برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل سخنرانی چهره‌ها و مدیران ارشد، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها، تاک‌شو و به همراه برنامه‌های جانبی دیگرخواهد بود و به صورت آنلاین از طریق سایت مرکز تهران هوشمند به نشانی smart.tehran.ir در دسترس علاقمندان خواهد بود.


نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه، برگزار شده و همچنین چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت.

قابل ذکر است تا کنون سه دوره از رویداد «تهران هوشمند» از سال ۹۶ برگزار شده و نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست‌بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهارمین رویداد تهران هوشمند می‌توانند به سایت مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی @smartehran مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *