اولین مدال و علامت الکترونیکی برترین های سال عرضه میشود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶

وبنا – روابط عمومی السیتکس – مهندس نوید رضا نقیه با اعلام این مطلب افزود برترین های سال السیتکس ۲۰۰۶ انتخاب شده اند و سازمانهای برتر در حال همترازی و انجام تعاملات مورد نیاز با السیتکس هستند و علامت های تعالی نیز در حال عرضه به آنها است تا نصب، راه اندازی و رفع اشکال شده و جشنواره مدالهای الکترونیکی برترینها آغاز شود.

وی با بیان این مطلب که راه اندازی و رفع اشکال گواهی نامه ها با توجه به آنکه مقوله جدیدی است، ممکن است زمانی به طول بینجامد خاطر نشان کرد که برگزیدگان قبل از آن معرفی میشوند.

مهندس نقیه گفت فصل جدیدی در حضور دیجیتال جامعه مجازی با بحث گواهی نامه های ابتکاری السیتکس در حال رقم خوردن است که به زودی با معرفی برترینهای سال السیتکس، که هرکدام به نوبه خود نمادی از بهترین تلاشها هستند به نمایش گذاشته خواهد شد و با اعطای گواهی نامه های دیجیتال تعهد به تعالی شکل عملیاتی بخود گرفته و به اوج خود خواهد رسید.

لازم به ذکر است که السیتکس http://www.elecitex.com اولین جشنواره اینترنتی سایتهای ایرانی است که از سال ۲۰۰۳ میلادی شروع به فعالیت آزمایشی کرد و برگزیدگان دو فاز عملیاتی ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ خود را با عنوان برگزیدگان متولی فرهنگ و آی تی در یک مرحله معرفی نمود، در همین حین نام خود را مرکز کیفیتهای برتر السیتکس نهاد. السیتکس سپس با ورود به فاز تحقیقاتی ۲۰۰۶ با معرفی اولین مدال و علامت الکترونیکی، قسمتی از نتایج مطالعات خود را به منصه ظهور گذاشت و با اعمال تحولی اساسی در خود، طراحی مدل تعالی و معرفی سیر تعالی، صاحب سبک در تعالی سازمانی شد و به جمع نادر مدل های تعالی در سطح جهانی پیوست. السیتکس از سال ۱۳۸۳ تاکنون به برگزاری مستمر برنامه بصور گوناگون در روی و فرا روی ادامه داده است تا به تکامل مناسب برسد و هم اکنون آماده ارائه آخرین دستاورد خود یعنی اولین گواهی نامه های دیجیتال برای برگزیدگان ۲۰۰۶ است تا بسرعت وارد فاز ۲۰۰۷ شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *