مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب نشان اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
مراکز واکسیناسیون کرونا

با اضافه شدن مراکز واکسیناسیون تمام کشور به نقشه و مسیریاب نشان، کاربران نشان از این پس می‌توانند به آدرس دقیق ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کل کشور دسترسی داشته باشند.

آنطور که روابط عمومی نشان از افزوده شدن مراکز واکسیناسیون به این نقشه و مسیریاب گزارش داده، برای رسیدن به لیست مراکز واکسیناسیون، کافی است تا در اپلیکیشن نشان عبارت «پایگاه واکسن کرونا» یا «واکسن کرونا» را جستجو کرده یا علامت واکسن در بخش جستجو را انتخاب کنید. به این ترتیب، با توجه به موقعیت جغرافیایی شما، نزدیک‌ترین مراکز واکسیناسیون در اولویت بالا نمایش داده خواهد شد. با انتخاب هر یک از این پایگاه‌ها، می‌توانید در کنار آدرس دقیق، شماره تماس مرکز را نیز مشاهده کرده تا در صورت لزوم پیش از مراجعه، از فعالیت مرکز اطمینان حاصل کنید.

یکی از مسائل بسیار مهم برای انتخاب مرکز واکسیناسیون، میزان شلوغ بودن آن در شرایط فعلی است. اپلیکیشن نشان یک سال پیش قابلیتی کاربردی را اضافه کرد که ساعت‌های شلوغ و خلوت برخی مکان‌های عمومی نظیر مراکز خرید و بیمارستان‌ها را نمایش می‌داد. این قابلیت هم‌اکنون بر روی مراکز واکسیناسیون نیز فعال شده و کاربران می‌توانند ساعت‌های شلوغ و خلوت این مراکز را مشاهده کنند.


 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

با توجه به اینکه در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و منابع مختلف لیست‌های متفاوتی برای مراکز واکسیناسیون منتشر شده بود و همین موضوع بیشتر باعث ایجاد بلاتکلیفی افراد مسن در شرایط خطرناک کنونی می‌شد، نشان از زمان آغاز واکسیناسیون تصمیم گرفت تا این مراکز را برای راحتی بیشتر شهروندان به اپلیکیشن خود اضافه کند.

اطلاعات اولیه این مکان‌ها توسط تیم اپلیکیشن ماسک گردآوری شده و در نشان، بر اساس اطلاعات موجود در سایت بیمارستان‌های علوم پزشکی استان‌های مختلف کشور و گزارش‌های کاربران نشان بازبینی و اصلاح شده‌اند. در واقع، نشان در روزهای اخیر مشغول بررسی این داده‌ها بوده و اکنون ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در نقشه و مسیریاب نشان قرار گرفته‌ است.

نقشه و مسیریاب نشان را می‌توانید از گوگل پلی، کافه بازار یا مایکت دریافت کنید.

مطالب مرتبط:

راه‌اندازی سامانه ملی ثبت واکسن کرونا 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *