کمپین ابزارهای روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

نقش روابط عمومی ساختن رابطه‌هاست. روابط عمومی برای برقراری این رابطه، نیاز به ابزار دارد. ما در اینجا تمام ابزارهای موردنیاز روابط عمومی را گردآوری کرده‌ایم، تا به کمک آن‌ها بتوانید علاوه بر رساندن خبرهای خود به گوش مخاطبان، صدای مخاطبان را هم بشنوید و با پاسخ‌گویی به‌موقع، ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنید.

شما این امکان را دارید که با تخفیف ویژه از این ابزارها استفاده کنید. با ما همراه باشید با معرفی این ابزارها:

نیوزهاب: سامانه پایش اخبار از خبرگزاری‌های رسمی
نیوزهاب خبرهای مربوط به سازمان شما را از خبرگزاری‌ها و منابع خبری رسمی جمع‌آوری و در اختیارتان قرار می‌دهد. با نیوزهاب می‌توانید بر حسب شاخص‌های موردنظرتان خبرها را دسته‌بندی کنید و در قالب بولتن‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه به مدیران‌تان ارائه دهید. همچنین با بخش تحلیل محتوای نیوزهاب می‌توانید خبرهای مربوط به سازمان‌تان را تحلیل کنید و از جهت‌گیری خبرها مطلع شوید.


برای مشاهده تخفیف ویژه نیوزهاب کلیک کنید
اخباررسمی: سامانه اجرای کمپین‌های رسانه‌ای
اخباررسمی اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران است. با اخباررسمی می‌توانید خبرهای سازمان‌تان را در خبرگزاری‌ها و منابع معتبر خبری منتشر کنید. ابتدا خبر را در «دفتر روابط عمومی» خود در اخباررسمی منتشر می‌کنید، سپس می‌توانید به تعداد دلخواه در خبرگزاری‌های موردنظرتان منتشر کنید. اخباررسمی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تصویر ایده‌آل برند خود را برای همیشه در ذهن مخاطب برجای بگذارند.

برای مشاهده تخفیف ویژه اخباررسمی کلیک کنید
نیوزباکس: ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی
نیوزباکس تمام پست‌ها و توییت‌هایی که درباره سازمان و برند شما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است را جمع‌آوری می‌کند و در اختیارتان قرار می‌دهد. سپس با نمودارها و گزارش‌های متنوع، از وضعیت برند شما در رسانه‌های غیررسمی تحلیل دقیقی می‌دهد.
با کمک نیوزباکس می‌توانید صدای مشتریان ناراضی را بشنوید و با پاسخ به‌موقع، علاوه‌بر محافظت از برندتان، مشتریان را به مشتری وفادار تبدیل کنید. همچنین صدای کاربرانی که به خدمات شما نیاز دارند را بشنوید و به سرنخ فروش تبدیل کنید.

برای مشاهده تخفیف ویژه نیوزباکس کلیک کنید
جار: اتوماسیون مجازی نشریات
در اتوماسیون نشریات جار می‌توانید هر روز روزنامه‌های کشور را دریافت کنید و در دسترس تمام همکارانتان قرار دهید. همچنین می‌توانید از صفحات اول جراید بولتن بسازید و به صورت PDF برای مدیران سازمان ارسال کنید. با جار، علاوه بر اینکه در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌کنید، به آسانی روزنامه می‌خرید و با یک کلیک آن‌ها را آرشیو می‌کنید.

برای مشاهده تخفیف ویژه جــــار کلیک کنید
تریبون: پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در بیش از ۹۰۰ رسانه
تریبون به صرفه‌ترین پلتفرم برای انتشار آسان و سریع رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرمخاطب و پربازدید است. با این پلتفرم می‌توانید محتوای خود را در بیش از ۹۰۰ رسانه منتشر کنید تا هم محتوای شما به دست طیف وسیع‌تری از مخاطبان‌تان برسد و هم جایگاه شما در نتایج گوگل بهبود پیدا کند.

برای مشاهده بسته پیشنهادی تریبون کلیک کنید
ایمبر: سرویس جامع ارتباط با مشتری
ایمبر نرم‌افزار پاسخگویی مشتریان در سایت است که قابلیت ارسال پیام‌های متنی یا صوتی و همچنین ارسال فیلم و عکس را دارد. همچنین امکان قرار دادن سوالات متداول را دارید تا به کاربران راه آسان‌تری برای رسیدن به پاسخ سوالات‌شان بدهید.
با ایمبر می‌توانید تجربه‌ی شیرینی از پشتیبانی برای مشتریان بسازید.

برای مشاهده کد تخفیف ایمبر کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *