کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ حاضر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم در دهمین نمایشگاه اینوتکس که از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

به باور امیرحسین فطرتی، مدیر داخلی کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم، اینوتکس فرصت خوبی برای آشنایی مجموعه‌های مختلف با یکدیگر و همچنین معرفی مجموعه‌های مختلف به بازدیدکنندگان است. فطرتی از این رو هدف کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم از حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ را معرفی ظرفیت‌های این مجموعه به بازدیدکنندگان این نمایشگاه عنوان می‌کند.

فطرتی در رابطه با برنامه‌های کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ می‌گوید:‌ « از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در غرفه De116 در سالن ۴ دهمین نمایشگاه اینوتکس حضور خواهیم داشت و تا خدمات خود را در زمینه هنر خلاق و کشاورزی به بازدیدکنندگان معرفی کنیم و همچنین بازدیدکنندگان را از امکانات کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم و فضای کار اشتراکی این مجموعه مطلع کنیم.»


مدیرداخلی کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم در این زمینه ادامه می‌دهد:‌ «تیم ما در دو گروه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ حضور خواهد یافت. یک گروه در غرفه ۲۱ متری کارخانه مستقر خواهد شد تا پذیرای بازدیدکنندگان باشد و گروه دوم به طور فعال به غرفه‌های مختلف نمایشگاه سر خواهد زد تا امکانات و ظرفیت‌های کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم را با حاضرین معرفی کند.»

فطرتی در پایان از ارائه تخفیف ۲۰ درصدی استفاده از فضای کار اشتراکی کارخانه نوآوری و فناوری دیهیم به افرادی که در غرفه این مجموعه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ حاضر شده و فرم‌های مربوطه را پر کنند، خبر داد.

گفتنی است کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم در پاکدشت واقع شده و با هدف بسترسازی و تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی و کمک به توسعه شرکت‌های دانش بنیان با هدف افزایش تولید محصولات دانش بنیان حوزه کشاورزی و صنایع وابسته و صادرات غیرنفتی، تقویت کارآفرینی و اشتغالزایی فعالیت می‌کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *