گزارش سال 99 تریبون منتشر شد؛

رشد ۴۳۶ درصد انتشار رپورتاژ از طریق تریبون در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
گزارش سال 99 تریبون

گزارش سال ۹۹ تریبون ، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، منتشر شد.

به گزارش وبنا، آنطور که در این گزارش اعلام شده، در سال گذشته با شـروع کرونـا و فراگیـری آن، تریبـون  در راستای حمایت از کسب‌وکارها، ۷۶۱ رپورتاژ و مبلغی به ارزش ۱ میلیارد تومان به شـرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و بسـیاری از کسـب‌وکارها هدیـه داد. در مجموع در ســال گذشــته تریبــون ۱۶ میلیارد تومان در هزینه کاربران خود صرفه‌جویی کرده است؛ با این مبلغ می‌توان ۴۹ بار در کل رسانه‌های تریبون رپورتاژ منتشر کرد.

براساس گزارش تریبون، تعداد رپورتاژهای منتشر شده در این پلتفرم در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با ۴۳۶ درصد رشد همراه بوده است و به طور متوسط در هر روز از سال ۹۹ تعداد ۹۰ رپورتاژ در تریبون منتشر شده است.


در سال ۹۹ ، در دومین سال از فعالیت تریبون، مجموعه با رشد‌ ۴۳۶ درصدی در انتشار رپورتاژ همراه بوده‌ است. در این دو سال بیش از ‌۸۵۰۰ کسب‌وکار از جمله علی‌بابا، اسنپ، دیوار، همراه مکانیک و بیش از ‌۸۷۰ رسانه از جمله تسنیم، فارس، وبنا با تریبون همراه بوده‌اند و کمپین‌های خود را از طریق پلتفرم تریبون مدیریت و اجرا کرده‌اند.

در گزارش سال ۹۹ تریبون، نگاهی به رفتار کاربران فعال این پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی انداخته شده است. در سال ۹۹ متوسط تعداد رپورتاژهای خریداری شده ۱۵ عدد، متوسط تعداد کمپین‌های خریداری شده ۴ عدد و متوسط حجم خرید نیز ۱ میلیون ۵۷۰ هزار تومان بوده است. ۸۷٪ از کاربران تریبون به صورت منظم و پیوسته رپورتاژهای خود را برنامه‌ریزی کرده و حداقل یکبار در ماه رپورتاژ منتشر می‌کنند.
طبق این گزارش، بیشترین کلمه‌ی جستجو شده در پنل تریبون کلمه “خبر” است. بنظر می‌رسد که اغلب کاربران تریبون در جستجوی  خبرگزاری‌ها هستند. پس از آن بیشترین عبارات جستجو شده “ساعت”، “نمناک”، “تسنیم”، “فارس”، “مشرق”، “راه” ، آفتاب” و “تاپ” هستند.”
تریبون در گزارش سالانه خود اعلام کرده، در سال گذشته تریبون به واسطه خدمات و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار داده‌ است زمانی به اندازه ۱۲۸ سال برای کاربران خود صرفه‌جویی کرده که این زمان معادل است با زمان لازم برای خواندن ۹۳۳ کتاب ۵۰ هزار کلمه‌ای.
این پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی همچنین در رابطه با رسانه‌هایی که با آن‌ها همکاری دارد، اعلام کرده که در سال ۹۹ به طور میانگین ماهانه ۱۵۰ رسانه در تریبون ثبت نام کردند که از این تعداد بیشترین ثبت‌نامی مربوط به سایت‌های با دسته‌بندی‌ موضوعی “سبک زندگی و مد” و سپس سایت‌های “خبری و خبرگزاری‌ها” بوده است. در حال حاضر ۸۷۴ رسانه در تریبون در حال فعالیت هستند که ۴۳ درصد از آن‌ها در دسته‌بندی موضوعی “خبری” و “سبک زندگی و مد” هستند.
براساس این گزارش خبرگزاری تسنیم، نمناک، مشرق، فرارو، ایلنا، فارس، عصرایران، خبرآنلاین، خبرفوری و جهان‌نیوز ، به ترتیب ۱۰ رسانه پرطرفدار در تریبون هستند که در مجموع ۲۲% از رپورتاژهای منتشر شده را به خود اختصاص می‌دهند.
در نیمه دوم سال ۹۹ متوسط درآمد ماهانه رسانه‌های فعال در تریبون با رشد ۸۷ درصدی به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در ماه رسیده است. این آمار با افزایش ۱۲۷ درصدی تعداد انتشار رپورتاژ در نیمه دوم سال ۹۹ نیز مطابقت دارد.
تریبون در گزارش سال ۹۹ خود اعلام کرده، در طول سال ۹۹ با توجه به رپورتاژهای منتشر شده در تریبون ۵ مورد از فعال‌ترین حوزه‌ها در این زمینه کسب‌وکارهای حوزه “مالی و سرمایه‌گذاری”، “گردشگری و تفریح” ، “خودرو و حمل‌ونقل” ، “پزشکی، سلامت و زیبایی” و “موبایل و کامپیوتر” بوده‌اند که در این میان حوزه مالی و سرمایه‌گذاری بیشترین فعالیت را داشته است.
برای مطالعه کامل گزارش سال ۹۹ تریبون اینجا کلیک کنید
سایر اخبار؛

راه‌اندازی سامانه ملی ثبت واکسن کرونا از امروز

ثبت نام بخش اینوجوان اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *