فرصتی برای آموزش کسب و کار به نوجوانان

ثبت نام بخش اینوجوان اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
اینوجوان اینوتکس 2021

با آغاز ثبت نام بخش اینوجوان اینوتکس ۲۰۲۱ این امکان برای نوجوانان با سن ۱۲ تا ۱۸ سال فراهم شده است تا با ثبت نام در این رویداد با مهارت های کسب و کار و مسائل مختلف آن آشنا شوند.علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا ۲۲ اردیبهشت ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی اینوتکس، یک نیاز اساسی برای اکوسیستم کسب و کار فناوری ایران، نیروی نوجوان و جوان تازه‌نفس است. نیرویی که با دانش و شناخت از فضای کسب و کار فناوری، وارد صحنه شود و نقش‌های کلیدی را بردارد. اما این نیرو احتیاج به کسب مهارت و دانش اولیه دارد.
امسال بخش اینوجوان نمایشگاه اینوتکس با محوریت رویداد «ایدآموز» شکل می‌گیرد. ایدآموز رویدادی دانش‌آموزی است که با محوریت کارآفرینی در محیط کسب و کار و بر مبنای استاندارد‌های بین المللی، همچنین الزامات و اقتضائات بومی ایران طراحی شده است تا دانش‌آموزان تجربه و نگرش وسیع‌تر و عمیق‌تری درباره‌ی کارآفرینی و اکوسیستم کسب و کار داشته باشند.
در این رویداد که با ظرفیت حداقل ۲۰ و حداکثر ۱۵۰ نفر برگزار می‌شود، نوجوانان شرکت کننده به صورت غیر مستقیم و با بازی کاری (گیم‌فیکیشن)، مفاهیم مدیریت و رهبری، کار گروهی، نوآوری و کارآفرینی را یاد می‌گیرند و استعدادهای خود را در این زمینه‌ محک می‌زنند .
همچنین نوجوانان یاد می‌گیرند که چگونه می‌توانند مشکلات یک استان را تشخیص دهند، آن‌ها را مدیریت کنند، برای آن راه‌حل بیابد و در رقابت با سایر گروه‌ها، صنایع، منابع و ثروت، استان مسئولیت داده شده را به صورت گروهی ارتقا ببخشد .
از جمله اهداف این رویداد جذاب، تشویق دانش آموزان، نوجوانان و جوانان به کسب مهارت و انجام فعالیت‌های کاآفرینانه است.
علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد می‌توانند تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در سایت اینوتکس ثبت‌نام و در رویداد شرکت کنند.
لازم به ذکر است، دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و آنلاین در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
لینک ثبت‌نام: inotex.com/inojavan

مطالب مرتبط:


مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

اولین دوره مسابقات استارکاپ برگزار می‌شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *