معرفی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

اخبار و اطلاعات حوزه HSE در وبسایت سلامت و ایمنی نیروی کار ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلامت و ایمنی نیروی کار ایران

وبسایت سلامت و ایمنی نیروی کار ایران که کاندیدای برترین وبسایت سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۳۹۹ شد، به انتشار اخبار و مطالب مربوط به سلامنی و ایمنی نیروی کار ایران می‌پردازد.

در بخش اخبار این وبسایت، خبرهای مربوط به امنیت و سلامت نیروی کار در دسته‌های ایمنی و حوادث، سلامتی و بهداشت، محیط زیست، بین الملل،آگهی استخدام، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، دوره های آموزشی و کنکورهای HSE، تحصیلات تکمیلی و دوره‌های آموزشی کار و کارگر منتشر می‌شود.

افزون بر این در بخش بانک فایل این وبسایت کاربران می‌توانند فایل‌های مرتبط به این حوزه را در دسته‌های مقالات HSE، قوانین ملی HSE، استانداردهای HSE، مجلات و نشریات HSE، نرم افزارهای HSE و بانک اطلاعات مواد شیمیایی دانلود کنند.


وبسایت سلامت و ایمنی نیروی کار ایران همچنین بخشی را به انتشار آگهی استخدام نیروی HSE در شهرهای مختلف اختصاص داده تا بتواند اتصال کارفرمایان با نیروهای HSE را تسهیل کند و از این طریق به سلامت و ایمنی نیروی کار ایرانی کمک کند.

در بخش دوره‌های آموزشی و کنکور وبسایت «سلامت‌و‌ایمنی نیروی کار ایران» دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین، زمان‍بندی و جزئیات ثبت نام و شرکت آزمون‌ها مختلف مرتبط با این حوزه اطلاع رسانی می‌شود.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *