فراخوان کارن کراد برای ثبت نام شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

سامانه تأمین مالی جمعی کارن کراد برای ثبت نام شرکت‌های دانش‌بنیان که متقاضی جذب سرمایه هستند، فراخوان داد.

علی عمیدی مدیرعامل سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری کارن در نشست خبری “فراخوان ثبت نام شرکت‌های خواهان جذب سرمایه” گفت: ما در سامانه کارن کراد به دنبال رفع نیاز مالی شرکت‌هایی که نیاز به جذب سرمایه دارند، هستیم، ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: سامانه کارن به منظور تسهیل روند جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش بنیان و غیر دانش بنیان، در نظر دارد برنامه‌ای را با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان برگزار نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: رویکرد ما در این برنامه، شناسایی و بررسی طرح‌ها و شرکت‌ها برای تامین مالی جمعی از طریق صدور اوراق مشارکت برای سرمایه‌گذاران بورسی است که با مجوز رسمی سازمان بورس و ارواق بهادار و نظارت مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ارزش‌پرداز‌آریان (آیکو) همراه است.


مدیر عامل سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن، با اشاره به فراهم شدن امکان جذب سرمایه تا سقف ۱۰ میلیارد تومان (مطابق دستورالعمل ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مدل تامین مالی جمعی) برای شرکت‌ها و طرح‌های حاضر در این برنامه، افزود: بهره‌مندی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در صورت دانش بنیان بودن شرکت و محصول به صورت همزمان و همچنین امکان حضور در کافه سرمایه کارن کراد، برای شرکت‌های منتخب و واجد شرایط، از مزایای شرکت در این برنامه سه جانبه می‌باشد.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از نتایج احتمالی این رویداد، گفت: ثبت نام طرح‌ها و شرکت‌ها برای جذب سرمایه آغاز شده است و تا ۱۸ ادیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سامانه کارن کراد به نشانی www.KarenCrowd.com در قسمت تامین مالی جمعی، برای شرکت در این برنامه، به ثبت نام طرح خود بپردازند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *