اپلیکیشن پیندو در استورهای مختلف برای دانلود مستقیم در دسترس قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

پیندو پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه خدمات، به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه دیجی‌کالا  در روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد  و اکنون در اپ استورهای مختلف برای تمامی کاربران اندروید و iOS قابل دانلود است.

این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و همین‌طور ارائه‌ی خدمات فعالیت خود را آغاز کرده و در این مرحله تمام امکانات آن رایگان است.

کاربران پیندو می‌توانند آگهی خود را به ۴ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا بچسبانند. در نتیجه آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در دیجی‌کالا نیز به نمایش در می‌آید و در دسترس ۴۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهانه‌ی دیجی‌کالا هم قرار می‌گیرد. به این ترتیب، بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را هم برای همان کالا مدنظر قرار دهند و چه بسا تصمیم بگیرند با قیمت مناسب‌تری خرید کنند.


وصل شدن آگهی‌ها به کالاهای دیجی‌کالا در اپلیکیشن پیندو یک مزیت دیگر نیز دارد و آن عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها و تسهیل دسترسی به مشخصات یک محصول و همچنین مشاهده و بررسی نظرات کاربران در مورد آن محصول در دیجی‌کالاست.

ویژگی دیگر اپلیکیشن پیندو علاوه بر امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا، ارائه خدمات است. این یعنی کسانی که به جای کالایی خاص، ارائه دهنده خدمات متنوعی هستند با اپلیکیشن پیندو می‌توانند خدمات خود را با توجه به گروه‌های کالایی دیجی‌کالا معرفی کنند و به فروش بگذارند. این قابلیت بازه گسترده‌ای از ارائه خدمات خیاطی در دسته مد و پوشاک یا تعمیر موبایل در دسته کالاهای الکترونیک را شامل می‌شود.

هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه کاربران پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا، دسترسی به قیمت‌های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به عنوان کالای دست دوم و با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای رفع نیاز مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.

تمامی کاربران اندروید و iOS می‌توانند از طریق www.pindo.ir و استورهای  مختلف به صورت مستقیم نسبت به دانلود و استفاده از  اپلیکیشن پیندو اقدام کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *