آغاز ثبت نام از استارتاپ‌ها برای حضور در نخستین «نمایشگاه مجازی ایران»

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

با آغاز فراخوان ثبت نام برای سالن ویژه استارتاپ‌های نخستین «نمایشگاه مجازی ایران»، این رویداد به صورت مجازی میزبان فعالان فناور خواهد بود.

نمایشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات «جیتکس» رویدادی فناورانه است که با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق به تازه‌ترین موضوعات و دستاوردهای حوزه کامپیوتر و معرفی جدیدترین فناوری‌های این حوزه می‌پردازد. در این نمایشگاه که هر ساله با حضور نمایندگانى از کشورهاى مختلف جهان برگزار مى‌شود، بخش‌ها و رویدادهای جنبی گوناگونی از جمله نمایش دستاوردها، نشست‌های گفت‌وگو و کنفرانس‌ها میزبان هزاران فعال و علاقمند دنیای فناوری اطلاعات می‌شود.

حضور استارتاپ‌های ایرانی در نمایشگاه مجازی ایران


نمایشگاه مجازی ایران با همکاری جیتکس، زمینه را برای حضور استارتاپ‌های ایرانی فراهم کرده است. این رویداد که از ۵ اسفندماه ۹۹ آغاز شده و تا ۵ خرداد ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد، روز ۳۰ فروردین ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

همچنین وبینار مشترک توسعه و جذب سرمایه استارتاپ‌های ایرانی در جیتکس فیوچر استارز، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مجازی فعالان زیست‌بوم نوآوری برگزار می‌شود.

تشکل‌های بخش ‌خصوصی حوزهفناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف توسعه کسب و کارهای حوزه خلاق دیجیتال و همراه با پیشرفت‌های این حوزه، با برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» برگزار می‌کند.

با توجه به رونق کسب و‌کارهای دیجیتال و نقش‌آفرینی این کسب و کارها در جامعه و استفاده از ابزارهای نوین فناورانه، فعالیت کسب و کارها بر بستر فضای مجازی و حضور در نمایشگاه های مجازی به معرفی این توانمندی‌ها منجر می‌شود.

اولین نمایشگاه مجازی با هدف بهره‌مندی از نوآوری و فناوری در فرآیندهای صنعت نمایشگاهی، رویدادها و ملاقات‌های تجاری برای بهبود شاخص‌های اقتصادی، توسعه کسب و کار و گسترش بازارهای بین‌المللی در برگزاری این نمایشگاه مجازی است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *