معرفی وبسایت؛

CoCo؛ وب‌سایت آنالیز حرفه‌ای دیتاهای اینستاگرامی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰

CoCo یکی از پلتفرم‌های کاربردی جمع‌آوری و آنالیز دیتای اینستاگرام است که اطلاعات متنوع و مفیدی را برای تحلیل فعالیت‌های افراد در اینستاگرام در اختیار کاربران خود می‌گذارد. مهم‌ترین مزیت دسترسی به این دیتاها این است که شما می‌توانید شناخت مناسب‌ و کامل‌تری از مخاطبان خود و کیفیت تعامل آن‌ها با محتواهایتان به دست بیاورید و در صورت نیاز، استراتژی‌های خود را تغییر دهید یا کامل‌تر کنید.

آنالیز دیتاهای اینستاگرامی چه ضرورتی دارد؟

با پیشرفت روزافزون رسانه‌های دیجیتال، افزایش اقبال عمومی به آن‌ها و حضور کسب‌وکارها و برندهای متنوع در این فضا، تدوین استراتژی‌های بازاریابی و تولید محتوا در اینستاگرام هم بسیار دشوارتر از گذشته شده است. اما نکتۀ قابل توجه این است که کار با تدوین استراتژی به پایان نمی‌رسد و سنجش آمار و دیتاهای حاصل از این استراتژی‌ها نیز به اندازۀ تدوینشان مهم است.


CoCo چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟

  1. ارائه دیتای ۸ پارامتر اصلی پیج‌ها

CoCo در ابتدای ورود به داشبورد، ۸ پارامتر اصلی برای آگاهی از مهم‌ترین دیتاها و سنجش آن‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که عبارتند از:

  1. انواع نمودارهای تحلیلی

افرادی که کسب‌وکاری در اینترنت دارند باید به‌صورت مداوم دیتاهای آن را به‌روزرسانی و تحلیل کنند و استفاده از نمودارهای مختلف، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که این اطلاعات مدون را در اختیارشان قرار خواهد داد.

  • Engagement Growth

این نمودار کامل‌ترین اطلاعات در حوزۀ رشد اینگیجمنت را در بازۀ زمانی موردنظر کاربر در اختیار او قرار می‌دهد و براساس آن می‌توان میزان مؤثر بودن تغییرات ایجادشده در استراتژی‌های تولید و انتشار محتوا را سنجید.

 

  • Post Types

نمودار دایره‌ای به شما نشان خواهد داد که کدام نوع از محتواهای یک پیج بیشتر دیده شده و نظر مخاطب را جلب کرده است؛ ویدئو، اسلایدشو، آی‌جی‌تی‌وی یا تصویری؟

  • Follower Growth

یک کمپین تبلیغاتی برگزار کرده‌اید و می‌خواهید میزان مؤثر بودن آن در زمینۀ جذب فالوئر را ارزیابی کنید؟ این نمودار در بازۀ زمانی مورد نظر شما، این کار را برایتان انجام می‌دهد.

  1. معرفی بهترین پست‌ها، هشتگ‌ها و کلمات کلیدی

کدام هشتگ‌ها ورودی بیشتری از اکسپلور برایتان داشته‌اند؟ برترین پستتان کدام بوده؟ برای کدام کلمات محتواهای بیشتری تولید کرده‌اید؟ پاسخ همۀ این سؤالات را CoCo به شما خواهد گفت.

  1. مقایسۀ دیتاهای پیج شما با رقبایتان

حتماً برایتان پیش آمده که بخواهید دیتاهای مهم پیج خود را با پیج رقبایتان مقایسه کنید و از این طریق مزیت رقابتی و نقاط قوت خودتان را شناسایی کنید. برای این کار کافی است صفحات مورد نظرتان را از بخش Comparison انتخاب و دیتاهایی مثل Follower Growth، Engagement، Average Like Count و Average Comment Count را در یک بازۀ زمانی مشخص با یکدیگر مقایسه کنید.

 

 

  1. تحلیل دیتای کمپین‌های تبلیغی

با اضافه کردن نام و لینک پست کمپین‌های تبلیغی در CoCo می‌‌توانید با تعیین هدف در سه حوزۀ اینگیجمنت، کامنت و لایک (با توجه به اولویت اصلی خودتان)، گزارش‌های دقیق و لحظه‌ای از کیفیت، میزان دیده شدن و محبوبیت پست‌های کمپین‌تان بگیرید و از این طریق کیفیت کمپین‌های ایجادشده را ارزیابی و تحلیل کنید.

هزینه استفاده از خدمات CoCo چقدر است؟

متأسفانه اغلب کاربران ایرانی به دلیل وجود محدودیت‌های بین‌المللی برای پرداخت، در استفاده از خدمات اغلب پلتفرم‌های آنالیز دیتای اینستاگرام با مشکلاتی مواجه‌اند؛ اما در CoCo شما به‌راحتی می‌توانید تمامی پرداخت‌ها را به‌صورت ریالی انجام دهید.

پلتفرم  CoCo امکانات خود را در قالب پکیج‌های مختلف و در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، شش‌ماهه و سالانه ارائه می‌کند:

پکیج Business: 69 هزار تومان

پکیج Agency: 159 هزار تومان

جمع‌بندی:

استفاده از پلتفرم‌ها و ابزارهای تحلیل و آنالیز دیتای اینستاگرام انتخابی هوشمندانه برای کسب‌وکارها و برندهایی است که می‌خواهند پیشرفت اصولی و برنامه‌ریزی شده داشته باشند و مایل‌اند روند موفقیت و کاربردی بودن استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات و تولید محتوایشان را به‌طور مرتب بررسی و تحلیل کنند و به دیتاهای درست و قابل‌اعتماد دسترسی داشته باشند.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *