باشگاه مشتریان به پندار ؛ ارائه‌دهنده رایگان تخفیف

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

باشگاه مشتریان به پندار سامانه رایگان تخفیفاتی است.
به پندار یک باشگاه مشتریان رایگان است و تمامی مشترکین به پندار می‌توانند یک سال شمسی بعنوان مشتری ویژه وارد یکی از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جانبو، امیران و هایپر شوند تا علاوه بر تخفیفات روزانه و روتین فروشگاه‌ها بین ۲.۵ تا ۵ درصد تخفیف مازاد (ارجای مشتری از باشگاه مشتریان به‌پندار) دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی به پندار، در حقیقت ما جمعیتی هستیم که با یک فروشگاه خاص وارد مذاکره می‌شویم، اگر از لحاظ اصالت کالا و قیمت روز فروشگاه مورد تائید ارگان‌های نظارتی و بازرسین ما باشد و تائیدیه های مربوط به هر کالا اعم از استاندارد، سیب سلامت و … را دارا باشد، طی یک تفاهم نامه با ذکر اینکه مشترکین ما باید تخفیف بیشتری نسبت به افراد دیگه داشته باشند، به مشترکین خود اعلام می‌کنیم که با ورود به فروشگاه زنجیره ای نام برده شده می‌توانند علاوه بر تخفیفات روتین از ۲.۵ تا ۵ درصد تخفیف بیشتر بهره مند شوند.

سوال اینجاست که فروشگاه مورد تفاهم باشگاه مشتریان به پندار از کجا می‌تواند مشترکین باشگاه را شناسایی کند و تخفیف مورد نظر را ارائه دهد؟
جواب بسیار آسان است تمامی افرادی که عضو باشگاه مشتریان به پندار هستند لازم است جهت دریافت خدمات تخفیف سالیانه خود احراز هویت شوند. با شماره کارتی که از سوی کاربران به ما اعلام می‌شود می‌توانند در هر یک از فروشگاه های تحت قرارداد ما وارد شده و اقدام به خرید اقلام غذایی روزانه خود کنند. این شماره کارت و اطلاعات هویتی در سرور های همیشه امن باشگاه مشتریان به پندار ذخیره شده و هیچ شخص یا فروشگاه یا خود شرکت به پندار اجازه سو استفاده و ارسال پیام های تبلیغاتی به مشترکین را ندارد و فقط ماهیانه بین یک یا دو پیام به جهت اعلام فروشگاه های جدید در استان یا شهر محل سکونت مشترک ارسال می شود. همچنین مشترکینی که اطلاعات هویتی خود را ارائه داده باشند بصورت ماهیانه در قرعه کشی های متنوعی که باشگاه مشتریان به پندار تدارک دیده دعوت می‌شوند و جوایز به شماره کارت ارائه شده توسط مشترک حواله خواهد شد.


تمرکز اصلی به پندار همواره بر بهبود کیفیت خدمات به کاربران خود بوده است. یکی از خدمات اخیر ما تفاهم‌نامه ای است که با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش منعقد و بیشترین سهم تخفیف را برای مشترکین خود دریافت کرده‌ایم. لازم به ذکر است که این تخفیفات بصورت آنی بوده و در زمان پرداخت مبلغ مورد نظر در کارتخوان فروشگاه افق کوروش اعمال می‌شود. همچنین برای مشترک پیامکی مبنی بر دریافت تخفیفات از باشگاه مشترکین به پندار صادر خواهد شد.

به پندار دارای اپلیکیشن اندروید و آی او اس بوده و همچنین دارای نسخه وب است که با ورود به وب سایت سرکت رسا مدیا سازان به پندار میتوانید این خدمت را بصورت رایگان دریافت کنید.

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *