در زمینه همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه به کارگیری امضای الکترونیکی؛

امضای تفاهمنامه همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹

تفاهمنامه همکاری بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران در زمینه همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه به کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های شرکت بورس به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، طی تفاهمنامه همکاریی که در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۵ بین این مرکز و شرکت بورس کالای ایران به امضا رسید، مقرر گردید تا همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات به منظورانجام وظایف محوله وفق قوانین و مقررات حاکم بر مرکز و شرکت بورس کالای ایران و توسعه به کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های شرکت بورس کالای ایران انجام پذیرد.

طبق این تفاهمنامه همکاری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی همفکری و مشاوره های لازم به منظور بکارگیری امضای الکترونیکی در سامانه های شرکت بورس را ارائه خواهد نمود و همچنین بر اساس وظایف و نیازهای طرف شرکت بورس کالا و وفق مصوبات قانونی، دسترسی لازم به اطلاعات موجود در سامانه های تحت مدیریت خود را در رابطه با فرآیندهای کالاهای مرتبط ایجاد و در اختیار آن شرکت قرار خواهد داد. البته طرفین همچنین متعهد گردیدند ضمن رعایت و حفظ محرمانگی کلیه داده های مبادله شده، از هرگونه بهره برداری تجاری یا خارج از صلاحیت های قانونی خود پرهیز نمایند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *