آذری جهرمی: اینترنت به هیچ وجه گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹

آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در پاسخ به این پرسش که آیا تعرفه اینترنت گران می شود، اظهار کرد: به هیچ‌وجه اینترنت گران نمی شود. وی ادامه داد: اگر می‌خواستیم اجازه گران شدن اینترنت را بدهیم، همان موقع که قیمت را دو برابر افزایش دادند، مخالفت نمی کردیم.

وزیر ارتباطات گفت که به هیچ‌وجه اینترنت گران نمی شود.

به گزارش ایسنا، جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در پاسخ به این پرسش که آیا تعرفه اینترنت گران می شود، اظهار کرد: به هیچ‌وجه اینترنت گران نمی شود.


وی ادامه داد: اگر می‌خواستیم اجازه گران شدن اینترنت را بدهیم، همان موقع که قیمت را دو برابر افزایش دادند، مخالفت نمی کردیم، اما دولت با مصوبه محکمی، اجازه افزایش قیمت اینترنت را نداد.

صحبت‌های آذری جهرمی در حالی است که براساس مصوبه دیروز نمایندگان مجلس حق الامتیاز و حق السهم دولت از اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی، به میزان ۱۰درصد افزایش پیدا کرد. موضوعی که وزیر ارتباطات پیش از تصویب آن در مجلس با انتشار توییتی ابزارامیدواری کرده بود که توسط نمایندگان مجلس تصویب نشود: «امیدوارم امروز نمایندگان محترم مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق، مبنی بر افزایش ۳۰۰۰ میلیارد تومانی مالیات اپراتور‌ها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما برای امور نظارتی، مخالفت کنند. تصویب این بند در تبصره ۶ بودجه باعث افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتور‌ها خواهد شد.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *