معرفی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

معرفی وبسایت سامانه فریلنسری پادوکار

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
وبسایت سامانه فریلنسری پادوکار

وبسایت سامانه فریلنسری پادوکار در راستای بهبود وضعیت کار و شیوه استخدام در جامعه گام برداشته و با ایجاد فضایی امن، شرایط را برای فعالیت بی دردسر کارمندان و کارفرمایان این مرز و بوم فراهم ساخته و با امکان ایجاد پرداخت امن و ارائه نرخ پایین، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می آورد.

کاربران با ورود به سامانه پادوکار کافی است در صورتی که به دنبال استخدام شدن هستند، روی دکمه “کار میخواهم” و یا اگر برای انجام پروژه یا برای شرکت خود نیاز به کارمند دارند، روی دکمه “دنبال کارمندم” کلیک کنند.

سامانه فریلنسری پادوکار، با ارائه راهکار ایجاد پرداخت امن، تجربه یک پرداخت ایمن و با اطمینان را برای کاربران تضمین می‌کند. نحوه کارکرد این راهکار، به این صورت است که کارفرما، مبلغ توافق شده را به حساب پادوکار واریز کرده و هر زمان که کارمند، کار نهایی را تحویل دهد، کارفرما مبلغ را آزاد کرده و به این ترتیب، پول به اعتبار فریلنسر افزوده خواهد شد.


پادوکار با فراهم آوردن پیام رسان داخلی سایت، گفتگوی میان کارمند و کارفرما را در مراحل مختلف، از جمله قبل از آغاز کار، هنگام آغاز کار و پس از آغاز کار، به راحت ترین شکل، ممکن ساخته است.

پروژه‌های قابل واگذاری به فریلنسرها در پادوکار در گروه‌های زیر دسته‌بندی شده‌اند:

ایجاد وب‌سایت

برنامه نویسی اندروید

نوشتن مقاله

طراحی لوگو و آیکن

طراحی سه‌بعدی

آنالیز داده‌ها

ارسال تبلیغات

نقشه‌کشی ساختمان

طراحی محصول

بازاریابی

سئ. وبسایت

نوشتن قرارداد

گفتنی است سامانه فریلنسری پادوکار در سال ۹۹ کاندیدای بهترین وبسایت سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه اشتغال و کاریابی شد.

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *