ایرانسل محصولات خانه‌هوشمند ارائه کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹

ایرانسل در راستای ارتقای کیفیت زندگی دیجیتال و هوشمند، محصولات خانۀ‌هوشمند را عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محصولات خانه‌هوشمند ایرانسل، با عنوان «خانه‌هوشمند آی‌بان» با کاربرد فناوری اینترنت اشیا، طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این محصولات، کاربر می‌تواند در هر شرایطی، حتی هنگامی که در خانه حضور ندارد، محیط خانه خود را با گوشی‌هوشمند مدیریت کند.

محصولات خانۀ‌هوشمند ایرانسل، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد و هم‌اکنون به صورت تجاری عرضه شده است.


با استفاده از اپلیکیشن موبایل آی‌بان، ارتباط بین اجزای خانه‌هوشمند از طریق اینترنت وای‌فای و هاب‌مرکزی برقرار می‌شود و کاربر می‌تواند کنترل وسایل برقی خانه را در دست بگیرد. این اپلیکیشن، علاوه بر کنترل و نظارت بر خانه، امکاناتی مانند تنظیمات خودکار و برنامه‌ریزی زمانی و دستورات شرطی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هاب‌مرکزی آی‌بان، با اتصال به اینترنت وای‌فای، امکان کنترل و مدیریت آسان سایر تجهیزات هوشمند آی‌بان را فراهم می‌کند. این هاب، در واقع یک تی‌وی‌باکس قدرتمند است که تلویزیون کاربر را هوشمند کرده و امکان تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی و بازی را نیز برای او فراهم می‌کند.

همچنین با استفاده از پریز‌هوشمند، کاربر می‌تواند تمام لوازم برقی (پریزی) مانند چای‌ساز، تلویزیون و… را با گوشی‌هوشمند خود، از هر جایی حتی خارج از خانه، خاموش یا روشن کرده و میزان مصرف برق آن‌ها را نیز تحت نظر داشته باشد. سنسور در یا پنجره آی‌بان نیز، کاربر را از عبور و مرور ناخواسته در خانه مطلع می‌کند و کلید‌هوشمند، امکان تنظیم نور خانه و روشن و خاموش کردن چراغ‌ها از راه دور یا نزدیک را برای وی به‌وجود می‌آورد.

خانه‌هوشمند آی‌بان، توسط ایرانسل و با همکاری «شرکت دانش‌بنیان هوش و روان (هیناوا)» عرضه شده و در سه بستۀ مختلف «مدیریت خانۀ‌هوشمند»، «راحتی خانۀ‌هوشمند» و «امنیت خانۀ‌هوشمند»، از طریق بخش محصولات و خدمات دیجیتال وب‌سایت ایرانسل و یا فروشگاه آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir قابل تهیه است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *