اسامی برندگان پویش روایتگر باش اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹

برندگان پویش‌ «روایتگر باش» که توسط پلتفرم ویرگول و با اسپانسری سامسونگ راه‌اندازی شده بود، اعلام شد.

به گزارش وبنا، اولین تا پنجمین برنده این پویش براساس نظر داوران به ترتیب مرضیه عرب‌کرمانی با مطلب «همدم‌السلطنه»، زهرا خوب‌بخت با «مطلب هوشمند احمق»، عطیه محمدشیرازی با مطلب «عمع تو گوشی…»، winged با مطلب «روزهای کرونایی کادر درمان در دنیای دیجیتال» و هدی رضایی با مطلب «هوا را از من بگیر موبایلم را نه» هستند.

همچنین دو برنده براساس بیشتری میزان تعامل به ترتیب کاربری با نام دست انداز با مطلب «مشک آن است که خود ببوید» و پرستو دیبا با مطلب «مامان این ربات زن منه» هستند.


پیش از برگزاری رویداد محبوبه کهن‌زاد، سردبیر ویرگول در گفتگو با وبنا در رابطه با اهداف این پویش توضیح داده بود: «در حدود یک سال گذشته که بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرده است زندگی‌ها متفاوت شده و تجربه‌ای که از زندگی در سال گذشته داشتیم قرین با استفاده از گوشی همراه و گجت‌ها بوده است. در همین راستا می‌خواهیم افراد از تجربه خود در این زمینه در سال گذشته بگویند و پیشنهاد دهند که چگونه می‌توان از گوشی‌های همراه بهتر استفاده کرد. افراد در مطالب خود می‌توانند نظر خود را در رابطه با اینکه گوشی‌های آینده بهتر است چه امکاناتی داشته باشند و یا اینکه در این دوران از چه اپلیکیشن‌هایی بیشتر استفاده کرده‌اند، بنویسند.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *