حمید تقوی زنوز، بنیانگذار استارتاپ مای آپت در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

مای‌ آپت محلی برای دیده شدن و رشد کسب‌وکارهای دیجیتال است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹
تبلیغات هدفمند مای آپت

مای آپت سامانه‌ای است که ارتباط مخاطبان فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین را آسان می‌کند. این سامانه به صاحبان کسب‌وکارهای دیجیتالی که در بستر اینستاگرام و یا در قالب وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار خود را به راحتی به هزاران کاربر معرفی کنند. بنیانگذار این استارتاپ هدف از راه‌اندازی مای آپت را ایجاد یک مرجع تخصصی و کامل برای رفع تمام نیازهای مخاطبان در زمینه بررسی و انتخاب خدمات و محصولات کسب‌وکارها اعلام می‌کند.

به گفته بنیانگذار استارتاپ مای آپت، این استارتاپ پلتفرمی برای ارائه خدمات تبلیغات هدفمند به کسب‌وکارهای آنلاین و مخاطبان آنان است.

حمید تقوی زنوز در رابطه با اهمیت تبلیغ درست برای کسب‌وکارها به وبنا می‌گوید: «همانطور که می‌دانید تبلیغات یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب‌وکار است که در برخی مواقع به دلیل هزینه‌های سرسام آور و ضعف در اجرا با شکست مواجه می‌شود. برای نمونه برای تبلیغ در یک‌وبسایت با شاخصه‌های مناسب حداقل ۳۰۰ هزار تومان و برای بک‌لینک و سئو حداقل ۴۰ هزار تومان باید هزینه پرداخت کرد. این در حالی است که به دلیل محدودیت‌های نظیر کوچک بودن بنرهای تبلیغاتی و جایگاه‌های نامناسب بازده مورد انتظار دریافت نخواهد شد. برای رفع این مشکلات در مای آپت صفحه اختصاصی طراحی شده تا کاملترین اطلاعات کسب‌وکارها به صورت نوشتاری و تصویری برای انتخاب درست مخاطبان نمایش داده شود.»


تقوی زنوز در رابطه با خدمات تبلیغات هدفمند مای آپت این استارتاپ توضیح می‌دهد: «مای آپت به صاحبان کسب وکار کمک می‌کند تا با کمترین هزینه خدمات خود را به مخاطبان فضای مجازی معرفی کنند. ما برای تحقق این امر از یک سو صفحه اختصاصی برای هر کسب و کار و هر نوع رسانه‌ای نظیر صفحات اینستاگرام وب‌سایت، اپلیکیشن و بازی موبایلی طراحی کرده‌ایم که صاحبان کسب وکار با تهیه این صفحه می‌توانند ارتباطات موثر و مفیدی با مخاطبان خود داشته باشند. از سوی دیگر با توسعه محتوایی در زمینه‌ها و موضوعات گوناگون اطلاعات کامل‌تری به مخاطبان خود برای انتخاب درست ارائه می‌کنیم.»

صفحه اختصاصی معرفی اینستاگرام

تبلیغات هدفمند مای آپت

ثبت صفحه معرفی اینستاگرام در مای آپت شامل مواردی نظیر عکس پروفایل صفحه اینستاگرام، لینک فالو کردن صفحه، اطلاعات تعداد پست، فالوور و فالوینگ صفحه، نمایش دسته‌بندی صفحه بیزینسی اینستاگرام، لینک‌های تماس، ارسال ایمیل و مسیریابی،  باکس تصاویر صفحه اینستاگرام و متن توضیحات صاحب هر کسب و کار است.

افزایش فالوور و تعامل کاربران

با ثبت صفحه اینستاگرام در مای آپت مخاطبان با محصولات و خدمات کسب و کار افراد آشنا می‌شوند. در صورت تمایل صفحه اینستاگرام افراد را دنبال می‌کنند که این امر باعث افزایش فالوور هدفمند و واقعی و افزایش تعامل کاربران با صفحه کسب و کار می‌شود.

صفحه اختصاصی معرفی وب‌سایت

تبلیغات هدفمند مای آپت

صفحه اختصاصی معرفی وب‌سایت دارای ویژگی‌هایی نظیر عکس نماد تجاری کسب‌کار، لینک نمایش فالو وب‌سایت کسب‌وکار، نمایش دسته وب‌سایت، لینک‌های تماس، ارسال ایمیل و مسیریابی، باکس تصویر از بخش‌های مختلف وب‌سایت و متن توضیحات است.

افزایش بازدید و بهبود سئو

با ثبت وب‎سایت‌های کسب‌وکارها در مای آپت مخاطبان با خدمات و محصولات کسب‌‌وکارها آشنا می‌شوند و در صورت تمایل وبسایت را مشاهده می‌کنند. این موضوع باعث افزایش بازدید، مخاطب و فروش و همچنین بهبود رنک الکسا و سئوی وبسایت می‌شود.

صفحه اختصاصی معرفی اپلیکیشن و بازی موبایلی

صفحه اختصاصی معرفی اپلیکیشن و بازی موبایلی دارای امکاناتی نظیر تصویر آیکون اپلیکیشن یا بازی، لینک انتقال به بخش دانلود، نمایش دسته بازی و اپلیکیشن، لینک‌های تماس، ارسال ایمیل و مسیریابی، باکس تصویر از بخش‌های مختلف وب‌سایت و متن توضیحات است.

افزایش دانلود و نصب

با ثبت بازی و اپلیکیشن‌های موبایلی مخاطبان آن‌ها را بررسی می‌کنند در صورت تمایل اقدام به دانلود و نصب می‌کنند که سبب افزایش نرخ نصب، افزایش فروش و کابران آن بازی و اپلیکیشن می‌شود.

۱۳۱ هزار بازدید در ماه

حمید تقوی زنوز در رابطه با چگونگی استقبال کاربران این استارتاپ می‌گوید: «خوشبختانه پس از گذشت چند هفته از رونمایی سامانه مای آپت این سامانه در ماه چیزی حدود ۶۹ هزار بازدیدکننده و به طور کلی ۱۳۱ هزار بازدید دارد. همانطور که می‌دانید رتبه الکسا مقیاسی برای رتبه‌سنجی وب‌سایت‌ها و اعتماد برای تبلیغ دهنده‌ها است، رنک الکسای مای آپت ۲۱۸۰ است که رنک خیلی خوبی است. در حال حاضر حدود ۵۰ رسانه دیجیتالی را در پلتفرم تبلیغات هدفمند مای آپت معرفی شده و قدم به قدم نقاط ضعف مای آپت را بررسی و برطرف کردیم. در حال حاضر آماده جذب کسب‌وکارهای آنلاین هستیم تا بتوانیم کسب و کارها را معرفی کنیم و به هزاران مخاطب مای آپت نمایش دهیم.»

بنیانگذار پلتفرم تبلیغات هدفمند مای آپت تجمیع خدمات تبلیغی در یک پلتفرم را مزیت رقابتی مای آپت معرفی می‌کند و می‌گوید: «سامانه مای آپت اولین و بزرگترین مرجع معرفی رسانه‌های دیجیتال در کشور است و در بازار به صورت تخصصی رقیبی نداریم. کسب‌وکارهایی هستند که به فروش فالوور می‌پردازند، همچنین وب‌سایت ‌های تبلیغاتی‌ای هستند که صفحات وبسایتی را معرفی می‌کنند و برخی دیگر هم به صورت جداگانه نرم‌افزارها و بازی‌ها را معرفی می‌کنند. ولی به صورت تجمیعی سامانه‌ای برای ارائه این خدمات مشابه مای آپت وجود ندارد. همچنین ارزان بودن قیمت خدمات مای آپت مزیت رقابتی دیگر استارتاپ ماست. »

تقوی در پایان در رابطه با مزیت اصلی مای آپت برای کسب و کارها می‌گوید: «معرفی کامل نوشتاری و تصویری کسب و کار دسترسی راحتی به خدمات و محصولات آن به وجود می‌آورد و وجود لینک‌ها  این امکان را فراهم می‌کند که مخاطب به خدمات و محصولات کسب وکار مراجعه کند و خرید مورد نظر خود را انجام دهد.»

مطالب مرتبط:

رونمایی از سایت مای آپت با هدف معرفی صفحات مفید اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *