رونمایی از سایت مای آپت با هدف معرفی صفحات مفید اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹
مای آپت

مای آپت با هدف معرفی صفحات مفید اینستاگرام و دسترسی آسان به محتوا و خدمات گوناگون، در ۲۴ آبان ۱۳۹۹ به آدرس myopt.ir رونمایی شد.
سایت myopt.ir که یک سامانه معرفی کسب و کار ها و خدمات گوناگون است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی صفحات مفید اینستاگرام و دسترسی به محتوا و خدمات گوناگون را تسهیل کند.

حمید تقوی زنوز، مدیر مسئول مای آپت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «مای آپت با شعار انتخاب درست؛ انتخاب من، می کوشد تا صفحات اینستاگرام صاحبان کسب و کار و ارائه دهندگان محتوا و خدمات در کشور عزیزمان ایران را به مخاطبان فضای مجازی معرفی کند تا پل ارتباطی موثری بین آنها و مخاطبان بوجود آید.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن نسبت به وبسایت‌های مشابه گفت: «مای آپت اولین شبیه سازی صفحه اینستاگرام در فضای مجازی است. همچنین این مرجع تخصصی با بازدید ماهانه بالای خود، راه موثری برای افزایش فالوور های هدفمند و مفید و افزایش تعامل مخاطبان خواهد بود.»


گفتنی است مای آپت، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فراخوان جهت ثبت صفحات اینستاگرامی در این سامانه کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مای آپت به آدرس myopt.ir و همچنین برای ثبت صفحه اینستاگرامی خود به آدرس myopt.ir/order مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

حمید تقوی زنوز، بنیانگذار استارتاپ مای آپت در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

مای‌ آپت محلی برای دیده شدن و رشد کسب‌وکارهای دیجیتال است

سایر استارتاپ‌های معرفی شده در وبنا:

وبسایت ای زد فایل ؛ مرجع دانلود محصولات دیجیتال

ورود به دنیای تجارت با وبسایت جی تی جی

سامت ؛ سامانه ارتباط مصرف‌کننده با مشتری

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *