راست چین گزارش داد؛

رکورد فروش افزونه وردپرس در بلک فرایدی ۹۹ شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹
راست چین

امسال با شیوع کرونا و آخرین تاریخ رند قرن (۹/۹/۹۹) رویداد جمعه سیاه در ایران رونق بیشتری پیدا کرد. بطوریکه با نامگذاری های ویژه و شکسته شدن رکورد فروش روزانه یک محصول در یکی از مارکت پلیس ها همراه شد.

بلک فرایدی یا آخرین جمعه ماه نوامبر، یک سنت امریکایی برای آغاز خرید سال نو میلادی در سراسر جهان است. تقریبا تمامی فروشگاه های آنلاین بزرگ مثل آمازون، علی بابا و … هم حراج ویژه ای به این مناسبت دارند. چند سالی است که این حراجی در آنلاین شاپ های ایرانی هم اجرا می شود.

نکته ای که این رویداد حراجی را در تمام دنیا متمایز می کند، تخفیف های ویژه و چشمگیر است. صف های طولانی، و هیجان آن باعث شده که از چندین روز قبل، اطلاع رسانی این حراجی انجام شود؛ تا جایی که امسال از دو هفته قبل در ایران، همه از حراجمعه ها خبردار شده بودند و حتی برنامه ریزی کاربران را شاهد بودیم.


اما اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، تفاوت هایی، باعث بدبینی کاربران نسبت به جمعه سیاه ایران با دیگر کشورها شده است. از جمله آن، افزایش قیمت ها قبل از رویداد، تخفیف های غیر واقعی، نبود زیر ساخت درست و …

با وجود همه اخبار و ناخوشایندی که از این بلک فرایدی به گوش رسید، یکی از مارکت پلیس های ایرانی، حراج واقعی را برگزار کرد و البته رکورد فروش روزانه محصولات وردپرس در ایران را هم شکست.

راست چین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران از جلمه قالب وردپرس، افزونه وردپرس و اسکریپت آماده فارسی  است.

در واقع با محصولاتی (بیش از ۵۰۰۰ محصول آماده وب) که از سمت راست چین عرضه می شود، همه افراد با هر سطحی از تخصص، می توانند بدون نیاز به کدنویسی، وب سایت خود را راه اندازی کنند.

راست چین چند روز پیش از بلک فرایدی اطلاعیه آغاز حراج خود را منتشر کرد و ۷ تا ۹ آذر ماه را به عنوان تاریخ برگزاری اعلام کرد. به دلیل استقبال زیاد کاربران، این جشنواره یک روز دیگر تمدید شد و در ۴ روز، بیش از ۴۵۰ محصول را با تخفیف های واقعی در اختیار کاربران قرار داد.

استقبال از این حراج واقعی، ۴۱۷۸ فروش موفق را در یک روز برای افزونه Rank Math Pro رقم زد تا رکورد فروش روزانه محصولات وردپرس ایران شکسته شود.

علاوه بر این، در طی این ۴ روز، آمارهای جالبی بدست آمد که در کمتر پلتفرم فروشگاهی، امکان تحقق دارد.

متوسط درآمد فروشندگان راست چین، ۴۳۵% افزایش یافت و بیش از ۸۸,۶۰۰ کاربر این مجموعه، ۵ سال و ۱۰ ماه و ۲۷ روز را در سایت سپری کردند.

البته با طراحی کمپین، کیفیت محصولات و اطلاع رسانی های متعدد، این آمار دور از انتظار نبود.

محصولات در ۳ دسته جداگانه در لندینگ جشنواره عرضه شده بودند. هر ۲ و ۱۲ ساعت یکبار، محصولات تعویض می شدند. تنوع در هر ساعت از دسته های گوناگون قالب وردپرس، قالب html، اسکریپت و افزونه وردپرس، کمپین جذابی برای مخاطبان بوجود آورد. تا جایی که عبارت جمعه سیاه راستچین یکی از ترندهای پرجستجو شد.

اگر چه سی و یکمین وب سایت کشور، خدمات ویژه ای ارائه می کند؛ اما با بیش از ۵۰۰۰ محصول و حضور ۴۰۰۰ طراح و برنامه نویس، بیش از ۱۰۰۰ شرکت و برند زیر مجموعه نشان دادند که حراج واقعی هنوز هم می تواند در کشور انجام شود و نتیجه ای پر بار برای هر دو طرف فروشنده و کاربر داشته باشد.

مطالب مرتبط:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. اخه چرا باید ی افزونه رو ی دفه اینقد بخرن! با عقل جور در نمیاد که!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *