پایگاه تخصصی اطلاع رسانی رویداد‌های ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۷

وبنا – سایت تاو به عنوان اولین سایت تخصصی در زمینه کنفرانس، همایش، جشنواره، سمینار، کنگره، گردهمایی و کارگاه آموزشی در ایران راه اندازی شد. به گفته مدیر سایت تاو آقای عسگری “در کشور ما همه روزه شاهد برگزاری رویدادهای مهم از قبیل کنفرانس، همایش، جشنواره، سمینار، گردهمایی، کارگاه آموزشی می‌باشد، که به علت عدم اطلاع ‌رسانی فراگیر و مناسب علاقه‌مندان به حضور در این مراسم از آن به خوبی مطلع نمی‌شوند. مدیران این‌گونه رویدادها و مسئولین دبیرخانه‌ها و مجموعه‌های خصوصی حامی، همیشه با مشکل اطلاع رسانی نامناسب مواجه هستند.”


به گفته وی در همین راستا پس از حضور متعدد مدیران این مجموعه در محافل و رویدادهای علمی و نیز فعالیت در دبیرخانه مراسم ‌های مختلف و آشنایی با نیازهای آنها، پایگاه تخصصی اطلاع رسانی رویدادهای کشور www.TAV.ir راه‌اندازی گردید.


اطلاع رسانی رویدادها در داخل و خارج کشور ، ثبت رایگان اطلاعات رویدادها ، جذب اسپانسر و حامیان مالی ، اطلاع رسانی به محققین و علاقه‌مندان به ارائه مقاله ، اطلاع رسانی به مدیران، محققین، دانشجویان و علاقه‌مندان به حضور در رویدادها ، آرشیو اطلاعات رویدادها و آخرین اخبار رویدادهای ایران و جهان از اهداف و سرویس های سایت تاو می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای کشور به مدیریت مهندس توانا عسگری و مدیریت فنی مهندس امیر حسین صباحی راه اندازی شده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *