در قالب پویش «از ایده تا عمل»؛

موسسه اعتباری ملل به ایده‌های نوآروانه تسهیلات می‌دهد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹
موسسه اعتباری ملل با راه‌اندازی پویش «از ایده تا عمل» از ایده‌های نوآورانه حمایت می‌کند.
روابط عمومی این موسسه اعتباری با انتشار اطلاعیه‌ای از اعطای تسهیلات تا سقف پانصد میلیون تومان به ۲ ایده برتر در هر ماه خبر داد.
به گزارش وبنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«موسسه اعتباری ملل در راستای مسئولیت اجتماعی و شکوفایی ایده های جوانان کشور به ایده های برتر تسهیلات اعطا می نماید.
این موسسه به منظور ارج نهادن به ذهنهای هوشمند ایده ساز و توجه به ساز و کاری برای عملی نمودن ایده ها، با برگزاری پویشی تحت عنوان از ایده تا عمل با ملل به ایده های برتر تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد نمود.
جوانان، فازغ التحصیلان، نخبگان و صاحبان ایده که ایده نوآورانه در ذهن دارند و برای پیاده سازی این ایده به حامی مالی نیاز دارند می توانند به سایت azidehtaamal.ir مراجعه و با تکمیل فرم درخواست سرمایه گذاری، مورد ارزیابی داوران قرارگیرند. پس از اتمام فرآیند داوری در هر ماه به ۲ ایده برتر تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد ریال با شرایط خاص اعطا خواهد شد.
امیدواریم با حمایت از ایده های برتر باعث شکوفایی استعدادهای این سرزمین و رونق بخش کسب و کار مولد برای ایران اسلامی باشیم.»

🔺از ایده تا عمل، با ملل

🔹در اکوسیستم استارتاپی ایران، سالیانه تعداد زیادی از کسب‌وکارهای نوپا با شکست روبرو می‌شوند. علت عمده این شکست‌ها، نبود حامی دانشی و مالی برای رشد و پرورش ایده‌هاست.
🔹روابط عمومی موسسه اعتباری ملل از آغاز طرحی برای مقابله با این چالش خبر داد.
🔹این موسسه اعتباری در راستای مسئولیت اجتماعی خود و شکوفایی ایده‌های جوانان این مرز و بوم، توجه خود را به ایجاد سازوکاری برای عملی کردن ایده‌ها معطوف ساخته است.
🔹ملل ضمن ارج نهادن به ذهن‌های هوشمندِ ایده ساز، آن‌ها را گنجینه‌های پنهانی می‌داند که عملیاتی کردن صحیح ایده‌هایشان نیازمند یک عزم جدی، برنامه‌ای مدون و هدفمند است.
🔹فرایند اجرایی کمپین به این صورت است که جوانان، فارغ‌التحصیلان، نخبگان و صاحبان ایده‌ای که بنا به دلایل مالی و یا دانشی موفق به پیاده‌سازی ایده‌های خود نشده اند، با تکمیل فرم درخواست سرمایه گذاری مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرند.
🔹پس از اتمام فرآیند داوری، در هر ماه به ۲ ایده برتر، تسهیلاتی حداکثر تا سقف ۵ میلیارد ریال اعطا خواهد شد.

🌐برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *