فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد؛

تاکسی‌های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت نیستند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹
تردد تاکسی های اینترنتی
با آغاز تعطیلی‌ها و محدودیت‌های تردد شبانه از اول آذر ۹۹ که برای کنترل شیوع کرونا در نظر گرفته شده است، اعلام شد که کسب و کارهای اینترنتی از جمله تاکسی‌های اینترنتی شامل این محدودیت‌ها نمی‌شوند و به طور ۲۴ ساعته مجاز به فعالیت هستند.
حالا اما فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفته محدودیت‌های تردد شامل حال همه می‌شود و مجوزی برای عبور و مرور ناوگان تاکسی‌های اینترنتی در ساعات ممنوعیت تردد صادر نشده است.

به گزارش وبنا، سردار حسین رحیمی درباره اینکه آیا رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای تردد در ساعات منع تردد در شهر مجاز هستند یا خیر به ایسنا گفت: چنین ادعای درست نیست، همه شامل طرح ممنوعیت تردد می‌شوند و مجوزی برای ورود خودروهای تاکسی اینترنتی و … نیست.

وی با بیان اینکه مجوزهای تردد برای خودروهایی که ترددشان دارای ضرورت باشد از سوی فرمانداری صادر خواهد شد، افزود: رانندگان این خودروها اگر ضرروتی برای تردد دارند یا خودشان یا از طریق شرکتشان باید مجوز تردد را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: معیار پلیس برای عدم جریمه خودروهایی که در ساعت غیرمجاز تردد می‌کنند مجوزی است که از سوی فرمانداری صادر می‌شود و ما براساس آن عمل خواهیم کرد.


رحیمی در عین حال از همراهی و همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها قدردانی کرد و گفت: پلیس جزو نهادهایی بود که در این مدت نه تنها تعطیلی نداشته بلکه در آماده باش هم هست و به شکل محسوس و نامحسوس خیابان ها و معابر را پوشش می دهیم و بر اجرای پروتکل ها نظارت می‌کنیم.

به گفته وی، تمام این اقدامات برای حفاظت از سلامتی و جان شهروندان انجام می‌شود و خوشبختانه میزان همکاری شهروندان با اجرای محدودیت‌ها نیز بسیار خوب بوده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *