اکوسیستم استارتاپی با تپسی به بورس می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹
ورود تپسی به بورس

پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر سرانجام پای اکوسیستم استارتاپی ایران با ورود تاکسی اینترنتی تپسی به فرابورس به بورس باز می‌شود.

خبر ورود تپسی به فرابورس اولین بار شامگاه گذشته توسط مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران در توییتر منتشر شد. خوانساری در صفحه توییتر شخصی خود در این رابطه نوشت: «پس از چند ماه مذاکره از سوی اتاق بازرگانی تهران، با تسهیل‌گری وزارت اقتصاد و سازمان بورس یکی از استارتاپ‌های پیشرو کشور در فرابورس پذیرفته شد. تپسی نخستین شرکت از چهار استارتاپی است که برای ورودشان به بازار بورس تلاش کردیمو به زودی نمادش در تابلوی بورس جای می‌گیرد.»

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی نیز صبح امروز (۲۹ آبان ۹۹) خبر ورود تپسی با فرابورس را تائید کرد. منشی‌پور در این رابطه در توییتر نوشت: «خوش‌حالم که علی رغم تمام سختی‌های یک سال اخیر، ادامه دادیم و امروز،توانستیم مسیر جدیدی را ایجاد کنیم. نه فقط برای تپسی، بلکه احتمالا برای کل اکوسیستم استارتاپی کشور. #بورس»


هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی نیز در توییتر خود با ابراز خوش‌حالی از ورود تپسی به بورس نوشت: «امیدوارم این شروع جدیدی برای ما و همه کارآفرینان عزیز باشد.»

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز با تبریک ورود تپسی به بورس به مدیرعامل و مدیر عملیات این تاکسی اینترنتی،  ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه را ایجاد ظرفیتی جدید عنوان کرد.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

به گزارش وبنا، آنطور که میلاد منشی‌پور در گفتگو با رسانه‌ها مطرح کرده احتمالا در اواسط زمستان نماد تپسی در تابلو فرابورس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است ورود شرکت‌های استارتاپی به بازار بورس از سال گذشته رنگ بوی جدی به خود گرفت. فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی در نشستی با مدیران مجموعه‌های استارتاپی و حسن قالیباف، رییس بورس و اوراق بهادار تهران، امیر هامونی، رییس شرکت فرابورس، دکتر خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران و معاونان وزارت اقتصاد و دارایی  دستور به عرضه اولین شرکت بزرگ اینترنتی هفته اول مردادماه سال ۹۹ و پنجمین شرکت در هفته آخر شهریور ماه در بازار سرمایه داده بود. حالا به نظر می‌رسد با انتشار رسمی خبر پذیرفته شدن یک شرکت استارتاپی در بازار سرمایه به حدس و گمان‌ها در این زمینه خاتمه داده است.

مطلب مرتبط:

ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان به بورس تا پایان سال ۹۹

هدف همکاران سیستم از ورود به بورس جذب اعتبار بود نه سرمایه

دیجی کالا در سال ۹۹ به سوددهی می‌رسد / می‌خواهیم با حداقل عرضه وارد بورس ‌شویم

ورود دیجی‌کالا، کافه بازار، تپ‌سی، فیلیمو و شیپور به بورس تا پایان شهریور ۹۹

۳۵ شرکت دانش‌بنیان در تابلوهای بورس حضور دارند

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *