بروزرسانی جدید پلتفرم جامع ارتباط با مشتری ایمبر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹
پلتفرم جامع ارتباط با مشتری ایمبر
پلتفرم جامع ارتباط با مشتری ایمبر برورسانی شد.  ایمبر در اطلاعیه‌ خود در رابطه با آپدیت‌هایی که اخیرا در سیستم اجرا کرده‌ توضیح داده است:

طراحی جدید پنل مدیریت

طراحی ساده و زیبا پنل مدیریت ایمبر به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی به بخش‌های مختلف پنل دسترسی داشته باشید و تنظیمات متفاوت را به راحتی انجام دهید.
همچنین در بخش گفتگوی آنلاین، مکالمات به صورت دسته بندی شده است که شما می‌توانید بدون سردرگمی و به صورت جداگانه مکالمات خود، در انتظار پاسخ و همه مکالمات را ببینید و پاسخگوی کاربران خود باشید.
همچنین یکی از ویژگی‌های کاربردی که در این آپدیت اضافه شده است شروع مکالمه” است که اپراتورها می‌توانند با بازدیدکنندگانی که وارد سایت می‌شوند، شروع به مکالمه کنند و یک تعامل عالی با آن‌ها ایجاد کنند.

انتشار اپلیکیشن‌های موبایل

این اپلیکیشن‌ها (iOS & Android) به شما کمک می‌کند تا همیشه و همه جا و حتی در ساعات غیرکاری و دور از میز کار، کنار مشتریان خود باشید و یک ارتباط عالی و ماندگار با آن‌ها ایجاد کنید.

طراحی جدید پایگاه دانش

در نسخه جدید پایگاه دانش ایمبر امکانات زیر به آن اضافه شد:
۱- بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری
۱- امکان مشاهده پربازدیدترین مقالات
۲-امکان مشاهده مقالات مشابه
۳- جستجوی پیشرفته مقالات 
۴- امکان فعال‌سازی ابزارک چت ایمبر

انتشار اپلیکیشن‌های دسکتاپ

این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به مرورگر، از خدمات ایمبر استفاده کنید و نیازهای مشتریان خود را رفع کنید. 

امکان فعال‌سازی حالت شب (Dark mode)

امکان فعال‌سازی حالت شب در اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ قابل فعال‌سازی است و شما می‌توانید بدون خستگی چشم‌های خود از خدمات ما استفاده کنید. 

اضافه شدن قابلیت pwa

این امکان به شما کمک می‌کند تا به آسانی و بدون نیاز به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری، اپلیکیشن تحت وب ایمبر را به دسکتاپ سیستم و یا Homescreen موبایل خود اضافه کنید و سپس بدون نیاز به مرورگر از آن استفاده کنید. 

پیام هوشمند از طرف کل تیم

در صورتی که پیام هوشمند از سمت کل تیم ارسال شود و کاربر به پیام پاسخ دهد، همه اپراتور‌ها پیام را دریافت می‌کنند و می‌توانند با مشتریان شروع به مکالمه کنند.

رفع برخی مشکلات گزارشی از سمت کاربران

از زمانی که آغاز به کار کردیم، همیشه سعی کردیم تا مشکلاتی که از سمت کاربران گزارش می‌شود را سریع حل کنیم تا آن‎ها بدون مواجه شدن دوباره با آن مورد و مشکلات دیگر از سیستم استفاده کنند و تجربه خوبی از خدمات ما داشته باشند.
مطالب مرتبط:

شروع به کار پلتفرم جامع ارتباط با مشتری ایمبر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *