هم‌زمان با روز کتاب و کتابخوانی؛

همکاری فیدیبو و شهرداری تهران در پویش «رکاب و کتاب»

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹
رکاب و کتاب

شهرداری تهران در مشارکت با فیدیبو، پویشی را با عنوان « رکاب و کتاب » از روز ۲۴ آبان و هم‌زمان با روز کتاب و کتابخوانی آغاز کرده است.

هدف از برگزاری این پویش، ارائه مشوق‌های متنوع به شهروندان دوچرخه‌سوار شهر تهران و ایجاد علاقه‌مندی و ترویج دوچرخه‌سواری در میان عموم اقشار جامعه با در نظر داشتن علایق و ترجیحات مختلف است. شعار این پویش فرهنگی و اجتماعی «شهروند سالم، شهروند دانا» در نظر گرفته شده است. چراکه وجود شهروندانی سالم و دانا، لازمه داشتن شهری متعالی و پیشرو است.

کمپین رکاب و کتاب با مشارکت «فیدیبو»، ارائه‌کننده کتاب‌های الکترونیک، برگزار خواهد شد و شهروندان تهرانی تا پایان دی‌ماه می‌توانند به ازای حداقل ۱۰ کیلومتر پیمایش در هر روز، کد تخفیف خرید کتاب دریافت کرده و کتاب صوتی و الکترونیکی مورد نظر خود را از مجموع بیش از ۵۰ هزار کتاب ارائه شده در فیدیبو به نشانی fidibo.com خریداری نمایند.


گفتنی است از مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن «دوچرخه»، انواع مسیریابی‌، امکان به اشتراک‌گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین فروشگاه‌های دوچرخه، پارکینگ‌های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه‌های دوچرخه و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی و … است. علاقمندان می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه نمایند.

مطالب مرتبط:

رشد ۷ برابری مراجعه به فیدیبو در پی همایندی نوروز و کرونا

فیدیبو به مراکز انتقال خون تهران آمد

رونمایی از فیدیباکس، محصول جدید فیدیبو در متروی تهران

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *