با مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول؛

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹

مرکز توسعه مهارت‏‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) با همکاری شتابدهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی را برگزار می‌کند.

این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسین اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارت‌آپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌نماید. علاوه بر این ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارت‌آپی و معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که توسط این مرکز ارائه می‌شود.

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی شامل حدود ۱۰۰ ساعت آموزش به‌صورت مجازی بوده و پس از تیم‌سازی امکان شرکت در کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و کار گروهی بر روی ایده‌ها نیز فراهم می‌گردد. این مدرسه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و مبلغ ثبت‌نام با درنظر گرفتن حمایت ۴۰ درصدی ستاد اعلام شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ٢٧ آبان‌ماه به نشانی اینترنتی https://maadcenter.com/ai-startup-school  و صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی instagram.com/maad_center مراجعه فرمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *