برگزاری رایگان وبینارهای آموزشی از سوی زرین‌پال؛

با زرین‌پال، قهرمان کسب و کار خودت باش

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹

با شیوع کرونا از ۹ ماه گذشته کسب و کارهای زیادی در تنگنا قرار گرفته‌اند و هنوز چشم‍‌انداز روشنی برای پایان این وضعیت برای این کسب و کارها وجود ندارد. در این بین اما مهارت و دانش تخصصی مدیران کسب‌وکارهای مختلف بهتر می‌تواند جان سالم به در بردن کسب و کارها از این بحران نفس‌گیر را تضمین کند.

به گزارش وبنا، زرین‌پال در همین راستا برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری رایگان وبینارهای مختلف برای آموزش تخصصی افراد کرده است. روابط عمومی زرین پال در این زمینه توضیح داده است:

از اساسی‌ترین نیازهای دنیای تجارت، کسب حداکثر دانش موردنیاز در حوزه‌ای است که در آن مشغول فعالیت هستیم. در واقع هر چه بیش‌تر بدانیم، موفق‌تریم. ممکن است این پرسش مطرح شود که ضرورت یادگیری چیست یا چه کمکی به کسب و کار من می‌کند؟ نکته این‌جاست که در دنیایی که در هر ثانیه دستخوش تغییرات بی‌شماری می‌شود و ابزارها و روش‌ها به‌روز می‌شوند، اگر دانش متوسطی در حوزه‌ی تخصصی‌مان داشته باشیم و با اکتفا به دانسته‌های قبلی‌، درصدد ارتقاء دانش خود نباشیم، در دنیای تنگاتنگ رقابت در تجارت، سایرین از ما سبقت می‌گیرند و کسب و کار ما به تدریج کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر می‌شود. اگر پای صحبت افرادی بنشینیم که امروز برچسب موفق‌ترین‌ها، از نام آن‌ها جدا نمی‌شود، درمی‌یابیم که لازمه‌ی رشد و توسعه‌ی هر کسب و کاری، خواه کوچک باشد یا بزرگ، شوق یادگیری است. پس چرا از فرصت‌هایی که سخاوتمندانه و رایگان در اختیارمان قرار گرفته است استفاده نکنیم! چرا برای تحقق آرزوهایمان تلاش کنیم! وقتی به‌راحتی می‌توانیم از جاده‌ی پر پیچ و خم رسیدن به موفقیت عبور کنیم و قهرمان کسب و کار خودمان باشیم. بهترین استفاده را نکنیم. ایده‌های تازه‌ای شکل می‌گیرند روی کار می‌آیند و به واقعیت تبدیل می‌شوند،


مورد اعتماد، معتبر، متعهد
زرین‌پال، بنیادی‌ترین اصل خود را بر مبنای مسئولیت‌ اجتماعی قرار داده است و خود را در قبال جامعه‌ی مشاغل، مسئول می‌داند و در جهت کمک به رشد و توسعه‌‌ی پایدار کسب و کارها، راه‌کارهایی ارائه و اجرا کرده است. زرین‌پال معتقد است هیچ کسب و کاری نباید مسیر دشوار و ناهموار قهرمان شدن را به تنهایی طی کند، آن هم در روزهایی که تمام مشاغل جامعه‌، متحمل زیان‌ مالی شده‌اند و هیچ یک از گرداب نابه‌سامانی‌های اقتصادی امروز، در امان نیستند. زرین‌پال با این نگرش، اقدام به تهیه و انتشار مجموعه‌ای بی‌نظیر و کاربردی از وبینارهای آموزشی – تخصصی کرده است تا افراد با هر کسب و کاری، از مهارت کافی برای عبور از مسیر سخت قهرمان شدن برخوردار شوند و از چالش‌ها، فرصتی دوباره بسازند.

محاسن
ارائه‌ی راه‌کارهایی برای توسعه‌ی کسب و کارها بر اساس سنجش شرایط کنونی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وبینارهای تخصصی زرین‌پال محسوب می‌شود. در واقع تمام راه‌کارهایی که زرین‌پال تا به امروز ارائه کرده‌، حاصل سال‌ها تلاش و آزمون خطاست. هدف اصلی زرین‌پال با هدف کمک به رشد و توسعه‌ی کسب و کارها، و رفع دغدغه‌ و نیاز آن‌ها، همواره در فکر اجرای ایده‌های خلاقانه و مفید برای افراد، پیشتاز بوده و دغدغه‌ی کسب و کارها را دغدغه‌ی خود می‌داند و به‌راحتی توانسته نقش حمایتی خود از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را ایفا کند زیرا در کنار تمام خدمات ویژه‌ای که به کسب و کارها ارائه کرده است، در هر شرایطی خود را همراه و هم‌قدم مشتریان‌اش می‌داند و ثابت کرده که به شعار خود پایبند است.

سرفصل‌ها
زرین‌پال در انتخاب محوریت موضوع این وبینارها به روشی هوشمندانه عمل کرده است تا هر کسب و کاری در هر حوزه‌ای، بتواند علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت، انرژی، و هزینه‌ی خود، مجموعه‌ای از آموزش‌های مفید و موثری برای تقویت، بهبود و رشد خود را دریافت کند و به بهترین شکل آن‌ها را به کار گیرد. در این وبینارها، برترین اساتید و متخصصان گرد هم آمده‌اند و منحصرا در خصوص نکاتی صحبت می‌کنند که زیرساخت اصلی هر کسب و کاری برای رشد و توسعه‌ است. سرفصل‌‌های مجموعه وبینارهای زرین‌پال عبارتند از:

بازاریابی محتوایی بر اساس قیف فروش
مدرس: عادله قدسی‌زاده
۲۵ آبان، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
مدرس: امید دیوسالار
۲۷ آبان، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

استراتژی بازاریابی دیجیتال
مدرس: عادل طالبی
۲۹ آبان، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

سئو برای کسب و کارهای آنلاین
مدرس: محمدعلی خادم‌الفقرا
۱ آذر، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

اصول برندینگ در کسب و کارهای آنلاین
مدرس: خیام عسگری
۲ آذر، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

توسعه‌ی کسب و کار در بحران اقتصادی
مدرس: پویا رجامند
۴ آذر، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

مدیریت بحران در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
مدرس: علی علیزاده
۶ آذر، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

روابط عمومی در کسب و کارهای آنلاین
مدرس: رضا جمیلی
۷ آذر، از ساعت ۱۹ تا ۲۱

مخاطبین
مجموعه وبینارهای زرین‌پال برای تمام افراد جامعه و کسانی که رویای قهرمان شدن در کسب و کار خودشان را دارند، و به توسعه و پیشرفت خود علاقه‌مند هستند مناسب است.

دریافت وبینارهای زرین‌پال
برای دریافت تمام وبینارهای منتشر شده در زرین‌پال به صورت کاملا رایگان و در کوتاه‌ترین زمان، تنها کافی است پس از ورود به این صفحه، ثبت‌نام کنید تا لیست کامل وبینارها را در ایمیل خود دریافت و مشاهده کنید و در زمان دلخواه خود از نکات طلایی دوره‌های آموزشی تخصصی زرین‌پال بهره‌مند شوید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *