بنیانگذار ایسمینار در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

ایسمینار با جذب دومین راند سرمایه راهی کشورهای منطقه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹

ایسمنار، پلتفرم مدیریت، فروش و برگزاری رویداد آنلاین، دومین راند سرمایه خود را جذب کرد.

به گفته مانوئل اوهانجانیانس، ایسمینار دومین راند سرمایه خود را از شرکت نرم‌افزاری آیکن که سرمایه‌گذار بذری این پلتفرم نیز بوده است، دریافت کرده است.

بنیانگذار ایسمینار در این رابطه به وبنا می‌گوید: «ایسمینار در ابتدای سال ۹۸ موفق به دریافت سرمایه بذری خود از آیکن شد. آیکن یک شرکت نرم‌افزاری است که عموما در مرحله بذری در کسب‌وکارها سرمایه‌گذاری می‌کند. با این وجود با توجه به رشد چشمگیر ایسمینار به واسطه شیوع کرونا، آیکن تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری خود در ایسمینار را در مرحله بعدی نیز ادامه دهد.»


اوهانجانیانس ادامه می‌دهد: «با شیوع کرونا و رشد چشمگیر ایسمینار تا خرداد ۹۹ تمرکز خود را روی ثابت نگه‌داشتن شاخص‌های اصلی از جمله رشد ۱۰ برابری ایسمنیار قرار دادیم. از خرداد ۹۹ تصمیم به توسعه بازار گرفتیم و به این منظور آمادگی خود را برای دریافت سرمایه اعلام کردیم. در ادامه با ۵ صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر و ۱ فرشته سرمایه‌گذار وارد مذاکره شدیم و موضوع جذب سرمایه با دو صندوق سرما‌یه‌گذاری خطرپذیر تا مراحل پایانی پیش رفت. ولی آیکن برای سرمایه‌گذاری مجدد اعلام آمادگی کرد و با توجه به درصد پایین سهم درخواستی در برابر سرمایه‌گذاری قابل توجه، تصمیم به ادامه همکاری با این شرکت نرم‌افزاری گرفتیم.»

بنیانگذار ایسمینار در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در مورد میزان سرمایه دریافتی از تصمیم دو مجموعه برای محرمانه ماندن این موضوع خبر می‌دهد.

اوهانجانیانس در رابطه با هدف و برنامه ایسمینار برای هزینه سرمایه دریافتی می‌گوید: «برنامه اصلی ما این است که بازار برگزاری رویداد آنلاین را توسعه دهیم. با سرمایه‌ای که دریافت کرده‌ایم قصد داریم به سمت برگزارکننده‌های سنتی و غیرآنلاین رویدادها برویم و بازار برگزاری رویداد آنلاین را بزرگ کنیم. همچنین قصد داریم ورودی نسبتا کوچک به بازار کشورهای منطقه داشته باشیم.»

ایسمینار، از مطرح‌ترین پلتفرم‌های موجود برای مدیریت و برگزاری وبینار و سایر انواع رویدادهای آنلاین است که با شیوع کرونا در ایران در ابتدای اسفند ۹۸ برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در قالب پویش #آموزش_بدون_توقف، برگزاری وبینار و کلاس‌های آنلاین عمومی را تا پایان سال رایگان کرد. اقدامی که سبب رشد ۸ برابری این پلتفرم در اسفند ۹۸ شد.

اوهانجانیانس همچنین در گزارش وبنا از «وضعیت پلتفرم‌های برگزاری رویدادهای آنلاین ۶ ماه پس از شیوع کرونا»، از رشد ۱۰ برابری ایسمینار در همه شاخص‌ها پس از گذشت ۶ ماه از شیوع کرونا خبر داده بود.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *