توسط معاونت علمی؛

سامانه «راه نوآوری» برای توسعه کسب و کار دیجیتال راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
راه نوآوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال سامانه «راه نوآوری » را راه اندازی شد.

به گزارش وبنا به نقل از معاونت علمی، «سامانه راه نوآوری » به عنوان بستری برای ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌های اقتصاد دیجیتال برای توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور فعالیت می‌کند.

سامانه راه نوآوری راه‌حلی برای توسعه کسب‌وکار به‌صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی است. این سامانه توسط ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری برای شکوفایی و توسعه اکوسیستم کارآفرینی این حوزه راه‌اندازی شده است.


هدف این سامانه، فراهم کردن بهترین و مفیدترین شرایط برای سرعت بخشیدن به رشد کسب‌وکارها است. ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه حمایت مادی و معنوی از خدمات ارائه شده در سامانه بر این باور است تا زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی را شکوفا کند و رونق دهد.

سامانه راه نوآوری تا امروز با همراهی۴۴ خدمت‌دهنده، ۸۷ خدمت مختلف را به ۱۰۸ شرکت نوپا ارائه کرده است.

در ادامه مسیر این سامانه که با همراهی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران زیست بوم کارآفرینی ایجاد شده است کمپینی به منظور حمایت از شرکت‌های نوپای حوزه دیجیتال پیاده‌سازی می کند.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *