مدیرعامل تپسی از عزم این شرکت برای ورود به حوزه‌های جدید می‌گوید؛

مدیر عامل سابق سداد، به هسته‌ی اصلی مدیریتی تپسی پیوست

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹

محمد مهدی صادق، به عنوان CTO به شرکت تپسی پیوست. وی که پیش از این به مدت ۶ سال، مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بوده، از مرداد ماه امسال به عنوان CTO به شرکت تپسی پیوسته است.
پیوستن صادق به تیم هم‌موسسین تپسی‌، در راستای برنامه‌های رشد این شرکت است و قرار است او نقشی کلیدی در توسعه‌ی تپسی ایفا کند.

تپسی در مسیر رشد
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی، با اشاره به برنامه‌های رشد تپسی می‌گوید: «ما قرار است از یک سو در کسب و کار فعلی‌مان، یعنی تاکسی اینترنتی عمیق‌تر شویم و از سوی دیگر، به سمت تبدیل شدن به پلتفرمی برای ایجاد و مدیریت کسب و کارهای جدید، چه مرتبط و چه غیرمرتبط با حوزه فعلی، گام برداریم. برای رسیدن به این برنامه‌ها، در حال توسعه‌ی زیرساخت‌های مالی، مدیریتی و عملیاتی شرکت هستیم. ورود به بورس از یک سو و اضافه شدن ظرفیت‌های جدید مدیریتی در کنار تیم فعلی، از جمله اقداماتی است که در همین راستا در حال انجام است. پیوستن مهدی صادق به تیم مدیریتی تپسی نیز با هدف رشد است و او قرار است ظرفیت‌های فنی لازم برای توسعه و بزرگ شدن مقیاس فعالیت‌های تپسی را مهیا کند. حمید مهینی نیز همچنان عضو تیم مدیریتی تپسی است و هدایت بخش هوش مصنوعی و علم داده‌ی شرکت را به عهده خواهد داشت.»
مدیر عامل تپسی، مهدی صادق را مدیری خوشفکر با دانش فنی بالا می‌داند و معتقد است حضور او در تیم مدیریتی تپسی، می‌تواند سرعت رشد شرکت را افزایش دهد.

از تحصیل کامپیوتر در دانشگاه شریف تا حضور در تیم مدیریتی تپسی، نگاهی به سوابق محمد مهدی صادق
محمدمهدی صادق، مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شریف کسب کرده و پس از آن، به مدت ۱۵ سال در حوزه‌های فنی و مدیریتی، مشغول کار بوده است. او پیش از پیوستن به تپسی، از ابتدای تأسیس و به مدت ۶ سال مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بوده و در این سال‌ها توانسته رشد و تحول خوبی را برای این شرکت رقم بزند.
صادق، پتانسیل بالای رشد و نیاز فزاینده‌ی جامعه به دریافت سرویس‌های متنوع از کسب و کارهای اینترنتی را از جذابیت‌های اکوسیستم استارتاپی کشور می‌داند. او در این باره می‌گوید: « اصلی‌ترین انگیزه من برای ملحق شدن به تیم مدیریتی تپسی به عنوان CTO این شرکت، پتانسیل بسیار بالای این مجموعه جهت رشد است که قطعا با حضور تپسی در بورس، این رشد با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه قرار است تا تپسی، هم در کسب و کار فعلی و هم در حوزه های دیگری رشد کند و کسب و کارهای جدیدی در این مجموعه شکل بگیرد.»
مهدی صادق تاکید می‌کند: «از دید من، محصول تپسی پیچیده‌ترین و هوشمندترین محصولات نرم افزاری توسعه داده شده در داخل کشور است. همچنین تیم فنی تپسی نیز از نظر دانش و تکنولوژهای مورد استفاده، از بهترین و جوان‌ترین تیم‌های فنی موجود در حوزه تکنولوژی‌‌اند که به صورت منسجم روی یک محصول هوشمند، مشغول به کارند. این دو خود پایه‌های بسیار مستحکمی برای توسعه‌ی آتی شرکت هستند و انگیزه‌ی من برای بودن در کنار تپسی را تقویت کرده‌اند.»


خبرهای تازه‌ای از تپسی در راه است
با ورود مهدی صادق به تپسی، ماموریت‌هایی به او سپرده شده تا بتواند زمینه‌ساز رشد و توسعه‌ی آینده‌ی تپسی باشد. عمق دادن به محصول فعلی تپسی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و یکپارچه برای ورود به حوزه‌های جدید و توسعه محصولات و سرویس‌های جدید، بخشی از ماموریت‌های پیش روی صادق در تپسی است.
مهدی صادق، موتور محرکه شرکت‌های تکنولوژی محور را بخش فنی این شرکت ها می‌داند و می‌گوید: تیم فنی تپسی باید با توجه به برنامه‌های رشد این شرکت و برنامه‌ای که برای حضور در بورس دارد، توسعه داده شود و ظرفیت‌های جدیدی هم از منظر مدیریتی هم از منظر تخصصی به آن اضافه شود.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *